/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Det bedste antivurusprgram?
Fra : vege.dk
Vist : 691 gange
100 point
Dato : 09-01-05 16:43

Jeg er ude efter et ekstremt godt antivirus program.
Det skal være et der virkelig rykker.
Prisen er næsten underordnet. Kan man få et der fjerner hvad det gratis Norton ikke formår at fjerne, hvor man selv skal ind og fjerne ved at slå dem op og finde redskaber og programmer der fjerner dem, og alt muligt besværligt.?

Jeg vil gerne købe det med det samme online.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 09-01-05 16:51
Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 09-01-05 16:52

jeg tror du kan få lige så mange meninger, som der er virus programmer. Det er lidt lige som med religion, det er hvad man er vokset op med.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 09-01-05 16:53

glemte lige.

Norman er testet af www.spywarefri.dk du kan også købe den gennem dem, online.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 09-01-05 16:56

Hejsa

Her kan du få et gratis antivirusprogram, der er helt på højde med købe programmerne

AVAST
Avast virusscanner er freeware, men har mange ting bla. autoupdate, realtimescanning og mailscanning. Derudover en rigtig god support. Dette Antivirus prg. er på fuld højde med dem man køber, hvad angår effektivitet

http://www.avast.com/eng/download.html

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 09-01-05 17:03

Norton.. Og Bullguard

Bullguard er dog lidt dyr... men har haft gode erfaringer med det, for man får en månede gratis...

www.bullguard.com

Hilsen Simon

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 110 point
Dato : 09-01-05 17:05

AVG 7.0 er gratis og godt. Har brugt AVG længe nu, ingen problemer.
http://free.grisoft.com/freeweb.php/doc/2/

Husk også, at køre med flere anti-virus programmer samtidigt som regel vil betyde svaghed.

Læs evt. mere hos www.arlet.dk

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 09-01-05 17:19
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-01-05 17:32

som taliskoko er testet til det bedste gratis antivirus program AVG

Kommentar
Fra : Monzzz

Dato : 09-01-05 17:41

Du kan også skifte styresystem...
http://www.ubuntu.com/

Så er du også fri for virus...

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 09-01-05 18:28

Jeg har så kombineret AVG med SP2, Ad-Aware og Spybot. Og jeg føler mig rimelig sikker.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-01-05 18:33

husk spywareblaster taliskoko

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 09-01-05 18:54

rotw> Er lige hentet...

Godkendelse af svar
Fra : vege.dk

Dato : 11-01-05 00:28

Tak for svaret allesammen. Prøver lige AVG, som jeg kan se er kåret som det bedste gratis program for ikke så længe siden.