/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 3310 kan kun modtage SMS
Fra : bn8
Vist : 676 gange
20 point
Dato : 20-08-02 08:30

Er der nogen som kan svare på hvorfor en nokia 3310 med taletidskort kun vil modtage SMS?
man kan ikke ringe til den eller ringe fra den?

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 20-08-02 13:04

Hejsa bn8

HVIS der er mere taletid på din mobil så kan det ikke passe !!!
Kontroller lige at du har taletid på mobilen

Håber du får det til at virke ellers må der være en fabriks fejl i mobilen men hvis den har virket før forstår jeg ingenting du kunne jo også prøve at aflægge din forhandler et forsøg og så kan han/hun prøve at ringe til din mobil

Cya

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 20-08-02 17:02

Hej,

øh... jeg vil også sige det lyder noget underligt... for hvis du ka' modtage SMS burde du også ku' modtage opkald... også i et vist tidsrum efter taletiden er tømt for penge indtil perioden er udløbet...

så det lyder som om den muligvis er kaput... hvor gammel er den og gælder garantien stadigvæk?

for så vil jeg da foreslå at du gør som Santa foreslå med at gå derhen hvor du har købt din mobiltelefon...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-08-02 13:47

> Er der nogen som kan svare på hvorfor en nokia 3310 med taletidskort
> kun vil modtage SMS? man kan ikke ringe til den eller ringe fra den?

Har du kvittering på den?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-08-02 23:47

Så skal du nok regne med at den er tyveri spærret.....

Det plejer at være et ganske normalt tegn på at den er spærret hvis du
hverken kan ringe til eller fra den.

SteF
"Simon Jørgensen" <mob51641@orangenet.dk> skrev i en meddelelse
news:ajtdnq$p6j$1@sunsite.dk...
> > Er der nogen som kan svare på hvorfor en nokia 3310 med taletidskort
> > kun vil modtage SMS? man kan ikke ringe til den eller ringe fra den?
>
> Har du kvittering på den?
>

Accepteret svar
Fra : Kris

Modtaget 20 point
Dato : 24-08-02 09:01

Jeg tror det muligvis er det nummer til din beskedcentralen(det er forskelligt fra operatør til operatør), det er forkert i telefonens opsætning. Ring til dit teleselskab, de har det rigtige.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 24-08-02 10:15

Hej Bn8,

har du fundet ud af noget? evt. været nede ved forhandleren?

eller har det været en brugt en du har købt, så den i det tilfælde er spærret som Stef skriver?

mvh.

Strarup