/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
joanjoergensen
Fra : swarn
Vist : 547 gange
500 point
Dato : 09-01-05 14:38

Til joanjoergensen
Her er så dine point,så når du kommer forbi så får du dem som lovet.
Også God søndag til dig.
Hilse Swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : lcndk

Dato : 09-01-05 15:00

forsat god dag til dig

hilsen

lcndk

Accepteret svar
Fra : joanjoergensen

Modtaget 510 point
Dato : 09-01-05 15:08

Til Swarn.

Mange tak, det er alt for meget.
Kan du ha' det godt.
Mvh
Joan

Kommentar
Fra : joanjoergensen

Dato : 09-01-05 15:08

Til Swarn.

Mange tak, det er alt for meget.
Kan du ha' det godt.
Mvh
Joan

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 09-01-05 15:14

Tak for svaret joanjoergensen.
Du får dem kun en gang selvom der er to svar

Hilse Swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : joanjoergensen

Dato : 09-01-05 15:49

Hi Swarn.

Ja men jeg er da rigtig glad for at få så mange point én gang - jeg synes forvejen det er meget flot af dig. Du må da være stenrig på points, siden du kan give så mange væk, for sådan et simpelt spørgsmål, jeg er helt flov!

De venligste hilsener
Joan

Kommentar
Fra : joanjoergensen

Dato : 09-01-05 17:06

Hi igen Swan.

Ikke at jeg vil tiltuske mig flere points - slet ikke.
Men jeg blev selv lidt intereseret i det der med at finde frem, hvor de omtalte skærmbilleder ligger.
Så jeg rodede lidt med det og fandt ud af, at man kunne skive "Screensaver"
i Søgepanelet.
Min pc er en 'Toshiba', så jeg søgte på det navn og så på "Images" og fik vist en side med masser af skærmbilleder (alle JPEG filer), der åbenbart er lagt ind af Toshiba.
Det kunne du da også prøve, hvis spørgsmålet stadig spøger i dit hoved. Du skal så bare se, om navnet på din PC vises, når du søger på "Screensaver".
Du behøver ikke at svare på dette, det er kun et lille ekstra råd, som ikke skal kommenteres.
Mvh
Joan

Kommentar
Fra : joanjoergensen

Dato : 09-01-05 17:06

Hi igen Swan.

Ikke at jeg vil tiltuske mig flere points - slet ikke.
Men jeg blev selv lidt intereseret i det der med at finde frem, hvor de omtalte skærmbilleder ligger.
Så jeg rodede lidt med det og fandt ud af, at man kunne skive "Screensaver"
i Søgepanelet.
Min pc er en 'Toshiba', så jeg søgte på det navn og så på "Images" og fik vist en side med masser af skærmbilleder (alle JPEG filer), der åbenbart er lagt ind af Toshiba.
Det kunne du da også prøve, hvis spørgsmålet stadig spøger i dit hoved. Du skal så bare se, om navnet på din PC vises, når du søger på "Screensaver".
Du behøver ikke at svare på dette, det er kun et lille ekstra råd, som ikke skal kommenteres.
Mvh
Joan