/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Tøjmærker
Fra : ida.sorensen
Vist : 762 gange
50 point
Dato : 09-01-05 13:52

Hej.

Er der nogen der kan fortælle mig, hvor de forhandler disse mærker: Replay, S´NOB og Pepe Jeans ?

Og har de en hjemmeside (mærkerne) ?

Mvh Ida.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-01-05 13:58

Jeg kan ikke, men søg på Google efter dem, så finder du helt sikkert nogle forhandlere. Hilsen Arne

P.S.: Det vil de fleste der svarer dig her alligevel have gjort, så du kan lige så godt gøre det selv.

Kommentar
Fra : ida.sorensen

Dato : 09-01-05 14:03

Ja, det ved jeg ;)

Men måske nogen havde nogle butikker i København der forhandlede dem ?!
Det er nemlig ikke alle der står på nettet.

Måske nogen også havde nogle forslag til andre fede tøjbutikker i KBH (med Diesel, Miss Sixty, Hummel og sådan nogen mærker) ?

Mvh Ida :)

Accepteret svar
Fra : 888

Modtaget 50 point
Dato : 09-01-05 15:13

Der ligger en butik på vesterbrogade der bl.a. har miss sixty.Den ligger på venstre side hvis man kommer fra hovedbanen på et hjørne, ikke så langt nede....der er en frisør og en guldsmed lige inden.......kan desværre ikke komme det nærmere

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-01-05 15:20

Jamen OK Ida, så melder jeg mig ud af tråden nu. Go' søndag. Og held og lykke med Mærkevare-jagten. Hilsen Arne.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 09-01-05 16:55

Replay forhandles bl.a. på nettet (www.haburi.com)

Godkendelse af svar
Fra : ida.sorensen

Dato : 11-01-05 21:50

Tak for svaret 888. Og til alle jer andre ;)

Jeg ser om jeg kan finde butikken ;)