/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hvem er lækrest? Top ti...
Fra : paparazzi
Vist : 811 gange
100 point
Dato : 08-01-05 22:47

Vi er et par veninder som sidder og søger på nettet efter smukke og lækre mennester. Vi skal lave en top ti over både mænd og kvinder men KAN bare ikke finde nogle sider vi kan blive inspireret af..... Kender i nogle sider (eller bare et par anvne vi har glemt i farten som skal på vores liste.)TAAAAK

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-01-05 23:01

Hvis jeg var jer, ville jeg gå på Google avanceret søgning og lave to søgninger:
1. Nøjagtig sætning "Man of the year"
2. Nøjagtig sætning "Woman of the year"

Begge giver mange hits, men om der er billeder i nogle af dem ved jeg ikke. HAr ikke gennemset alle hits.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-01-05 23:20

Når I er inde på nogle af de fundne sider, vil der nok være links til andre sider. Kopier dem over i et Word-dokument, så har i noget at checke senere. Nu er I ihvertfald igang med at kigge på nogle af verdens smukkeste mennesker.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-01-05 23:38

Et andet godt søgeord på Google er "Supermodel". Jeg har prøvet - det gi'r også mange hits og mange med billeder. Både mænd og kvinder.

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 110 point
Dato : 08-01-05 23:51

Jeg kan da godt sende et billede af mig selv

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-01-05 00:02

Osse meg

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-01-05 00:08

Vi HAR set dit billede Holger!!!! Så det vil ikke hjælpe pigerne.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-01-05 00:12

Får vel ha lov prøve seg eller ???

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-01-05 00:15

Joda Holger, send du bare billedet dit, det vil helt sikkert more pigerne.

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 09-01-05 01:08

www.numsegejl.dk

- Men det er nok ikke lige det I er på jegt efter, men danm!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-01-05 04:46

Her er masser af kendte om de er lækre og smukke - det afgøres vel af den der ser
på dem ! ! Nu kan i da komme igang.
http://www.magazine.dk/
http://www.magazine.dk/6.html

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-05 12:39

paparazzi -> Der må ikke henvises til obskønt, pornografisk eller ophidsende materiale på dette site

Det er en af betingelserne for at bruge kandu.dk, se pkt. 6 : http://www.kandu.dk/dk/beting.asp

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-01-05 12:43

molo - det var ikke paparazzi, det var tobster.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-05 14:20

arne.jakobsen -> Jeg svarede paparazzi på :

Citat
Kender i nogle sider...

..og mit svar er ; Ja, men disse vil jeg ikke henvise til

Hvad tobster foretager sig, er ikke min Kiosk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-01-05 14:35

molo - den var lidt kryptisk. Den eneste der i denne tråd rent faktisk har henvist til noget af det du omtaler er tobster. At du mener du ikke kan henvise fordi du derved kommer til at henvise til svinske hjemmesider, siger jo mest om dig.

Fortsat god søndag.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-05 14:42

Jepper

..og tak i lige måde arne.jakobsen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-01-05 14:55

Kom så igang Piger, nu har I da fået mange svar! Vi vil da også gerne ha' nogle svar fra jer. Kunne I bruge noget af det vi har skrevet? Hvornår skal I aflevere opgaven o.s.v. Altså som man siger på Hawet: Få fingeren ud af det agterste klyds.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-05 15:04
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-01-05 17:01

Min top ti angående lækre mænd

1. Molokyle
2. Molo
3. Molokyssergodt
4. Molokegle
5. Molodengse
6. Molomix
7. Millikyle
8. Molokåd
9. Molokølig
10. Øhh, George Clooney?!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-05 20:00

Who the f... is George Clooney ??? DIE ...motherfucker !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-05 20:01

..må hellere lige korrigere : creamygirl er bare for lækker !

</http://www.nataliedee.com/painting-hug.jpg>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-01-05 06:13

Tak for 'hugget' Molokåd

Who the F... is George Clooney?!...Han er da total namme nam
I hvert fald inden han blev grå i toppen - og fik mave..lol

http://www.fotograma.com/potros/georgeclooney/george08g.jpg
http://www.sneeties.hpg.ig.com.br/atores/george.jpg

Godkendelse af svar
Fra : paparazzi

Dato : 11-01-05 23:07

ingen svar gav pote så du får denfor mest originale svar