/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
ny player til nokia
Fra : soll
Vist : 481 gange
100 point
Dato : 08-01-05 21:14

hej kan man få smidt en anden player ind i sin nokia 6260 og hvis man kan hvor kan man downloade en sådan.

søger en player der kan tage lidt mere end den der er i den bla. avi mp3. wma skulle den gerne kunne spille.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-01-05 09:54

prøv at kigge her http://www.softwaremarket.nokia.com/DRHM/servlet/ControllerServlet?Action=DisplayStoreHomePage&SiteID=nokia

DU ACCEPTERER OG INDVILLIGER I, AT NOKIA IKKE HAR NOGEN KONTROL OVER DEN TJENESTE, DER DRIVES AF DIGITALRIVER INC., OG IKKE PÅTAGER SIG NOGET ANSVAR I FORBINDELSE MED TILGÆNGELIGHEDEN AF DETTE WEBSTED ELLER NOGEN ANDRE ASPEKTER AF DENNE TJENESTE.

Kommentar
Fra : soll

Dato : 09-01-05 12:30

hej med dig rotw jeg kan ikke komme ind på den side.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-01-05 18:04
Kommentar
Fra : soll

Dato : 09-01-05 18:42

rotw
siger tak men hade håbet på noget gratis man selv kunne smide i sin nokia.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-01-05 19:08

tror ikke du skal regne med at få gratis hvis det er lavet til nokia'en