/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
clipart/billeder i mails
Fra : jeanette18
Vist : 680 gange
100 point
Dato : 08-01-05 21:08

Er der nogen som vil give mig et link til en superside hvor jeg kan hente billeder og sætte i mails til en god ven som i dag har fødselsdag. Meget gerne levende billeder måske endda med en fødselsdagssang. Skal sendes via mail.

Ville blive meget glad for et godt tip:)

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 08-01-05 21:11
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-01-05 21:12

ps... hvis du kigger i temperary internet files kan du finde animationer og musik - billederne skal lige klikkes store først

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-01-05 21:18

du kan jo ellers finde mange hvis du søger på nettet -

Kommentar
Fra : 1003jeppe

Dato : 09-01-05 00:54

Her også lidt at lege med
http://www.animationfactory.com/animations/people_a_l
1003jeppe

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 09-01-05 01:44

miritdk> det har du helt ret i, men når jeg lægger et spørgsmål ud i en tråd (som jeg i princippet kan finde på nettet/google m.v), er det fordi jeg udelukkende går efter hvad brugernes EGNE PERSONLIGE erfaringer/ideèr har været. Løber man i et eller andet problem er det så altid nemmere at få det løst når man selv har linket og evt. gjort erfaringer med et site - program osv.

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 09-01-05 13:07

Jeg har i tidens løb downloaded og hjemmelavet en del skægge billeder og animationer, som jeg fyrer af til kreti og pleti, men kun til dem, jeg ved har en stærk adsl- eller anden bredbåndsforbindelse. Animationer tager tid at hente ind, og taxameteret sidder og tikker lystigt, hvis modtageren kun har et 56K modem. Hvad de fleste vist stadigvæk kan klare sig med.
www.dejligbjerg.dk eksisterer vist stadigvæk. Prøv hende.

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 10-01-05 15:09

Tak for svaret miritdk.