/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
download stopper før tid
Fra : alfa
Vist : 554 gange
150 point
Dato : 08-01-05 20:52

Når jeg downloader en fil, fra hvilken som helst hjemmeside, så kan winxp finde på at kun downloade under halvdelen af filen, og så siger den "download complete", og kan så kun, hvis det er en mediafil, kun se det den har downloadet, jeg ved ikke hvorfor den gør det, det er tilfældigt hvornår den gør, nogle gange hver anden gang og andre gange ved 7-8 gang, hvad kan det skyldes?

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 160 point
Dato : 08-01-05 21:05

Prøv, at rydde op i Documents and settings - Brugernavn - Lokale indstillinger - Temp

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 08-01-05 21:57

Hej
Er du helt sikker på at kun halvdelen downloades?? Hvis det er en Audiofil kan det jo tænkes at kun halvdelen er lagt ud med vilje. Hvordan ved du at kun halvdelen er downloadet?? Normalt når man vælger gem vises en status linie og der skrives løbende f.eks. "22 Kb af 1,45 MB hentet", "44 Kb af 1,45 MB hentet" osv. går downloadet så i stå ved f.eks. "722 Kb af 1,45 MB hentet"?????

Kommentar
Fra : alfa

Dato : 08-01-05 22:53

Jeg har prøvet at rydde op i temp mappen uden held, og ja, er sikker på at den kun henter noget af det, det er som du selv siger, hvor den viser f.eks. "722 kb af 1,45 mb" og så kan den godt finde på at sige overførsel færdig, og så mangler der en masser af filmklippet f.eks.

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 09-01-05 13:10

Luk alle andre programmer, tøm cookies og .tmp. Genstart og prøv igen. Har du ram nok?
Jeg ved godt, dether er meget generelt, men det er jo tit det mest enkle, der viser sig at lykkes.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 09-01-05 13:22

Hej igen
Årsagen kan måske være at forbindelsen til serveren svigter, og timeout på din forbindelse er sat for lavt, jeg kan desværre ikke lige huske hvor man stiller den. Jeg går ud fra at du har en LAN/bredbåndsopkobling og ikke en modemforbindelse, jeg er ikke sikker på det hjælper men prøv at klikke på "Start", gå til "netværksforbindelser", højreklik på den forbindelse du bruger, vælg "Egenskaber", vælg fanen "Strømstyring", ingen af firkanterne må være vinget af, gå ud med "OK".

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 09-01-05 14:44
Godkendelse af svar
Fra : alfa

Dato : 12-01-05 18:43

Hej igen, jeg formaterede bare computeren, efter at have prøvet alle jeres løsninger uden held, men nu ser det ud til at virke igen, jeg har givet point til den der kom først til mølle med hjælp, det synes jeg er mest rimeligt..ellers tak til jer andre også