/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hvad vil pigerne ha`?
Fra : 88278719289
Vist : 681 gange
20 point
Dato : 08-01-05 20:35

Hey

Jeg er en fyr på 16 år og har en kæreste som jeg snart skal i seng med!

MEN så var det lige jeg ville høre om: Vil piger have at fyren har ( pikhår) altså hår forneden?

Og hvad kan man bruge til at barbere med? Hvor meget hår skal man have før at pigerne synes det er dejligt?

Jeg vil blive meget glad for jeres svar!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-01-05 20:37

det er sq da individuelt - spørg din pige

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 08-01-05 20:43

LoooooL det kommer til at klø hvis du tar i bund..hehe

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 08-01-05 20:44

Rent personligt er jeg ligeglad. (jeg er 24) Og jeg har hvist altid været ligeglad.
Det eneste der er vigtigt er at man er ren og nyvasket. vask ikke med sæbe, bare vand.
Og spray aldri med parafyme dernede.

Kommentar
Fra : 88278719289

Dato : 08-01-05 20:45

Det ved jeg godt jeg kunne, men jeg syntes det virker federe hvis det ligesom var som det skulle være! Altså perfekt!
Det vil alle jo gerne være!

Jeg ved også godt at det er individuelt, Så jeg vil godt spørge jer, piger, inde på dette forum, om, hvad i synes der er frækt?

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 08-01-05 20:53

hvad syntes du er frækt ved hende?? har du fortalt hende det ?? hvis du fortæller hende at du f.eks er til lak og læder så kan det være hun fortæller dig hvad hun er til...

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 08-01-05 20:55

Altså jeg syntes ikke om en alt for feminin mand, derfor ville jeg syntes det var underligt hvis han pludselig var baberet.
Se lidt på din pige, er hun moderne ? Fremme i tiden ? isåfald kan det godt være hun syntes om at du er baberet.
Faktisk tror jeg ikke hun tænker over det. det er som jeg forstår første gang i skal være sammen på den måde. Hun har nok 117 andre ting i hoved end om hvorhvidt du er klat eller ej
Hun spekulere garenteret også i om hun skal være baberet, og hvor meget.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 08-01-05 21:08

Tag skridtet i dag--brug Nita hårfjerner

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 08-01-05 21:10

Jeg er helt sikker! En mand skal bestemt ikke være barberet for neden! Med håret ryger al maskulinitet.

Men nu er jeg også 30 år og sikkert vældig gammeldags

God fornøjelse med det, forresten.. Men pas på!! Man bliver afhængig

Vaxen

Kommentar
Fra : sct.clemens

Dato : 08-01-05 21:38

Piger er vilde med glatte boller
Det er de færreste piger der kan li at få hår i munden, så vil du ha at din pige skal ta pikken og bollerne i munden, så fjern håret dernede

Kommentar
Fra : 888

Dato : 08-01-05 21:55

Ej, det er da ikke særlig maskulint......desuden har hun sikkert oz for travlt med at tænke på hvad hun selv laver de første par gange- I er jo ik så gamle....så kan du jo spørge hende senere hen.....

Kommentar
Fra : louisez

Dato : 08-01-05 21:59

jeg synes bestemt det er vildt fræk og dejligt når det hele er væk....... så min kæreste har ikke noget valg væk men det hele....

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-01-05 22:06

Hvis du er ren og dufter lækkert, så tror jeg hun er ligeglad med "hår eller ej"
- det vigtigste for hende vil under alle omstændigheder være at du får hende til at føle sig som nr.1

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-01-05 23:21

Gør som du selv føler dig tilpas med..hvis du føler dig dejlig glat..så gør du det..

Det handler virkelig om at gøre det du synes føles rigtig for dig.

Accepteret svar
Fra : justuniverse

Modtaget 20 point
Dato : 09-01-05 00:05

Hvis du vælger løsningen med barbering vil jeg bare lige sige, at du skal gøre det forsigtigt. Tænk nu, hvis et enkelt ukontrolleret skrab tager banditten med også

Spøg til side:
Spørg dig selv: Hvad er det, der gør at jeg kan lide denne pige. Hvad er det, der betyder noget? Gør det overhovedet nogen forskel for dig (f.eks.) om hun er barberet eller ej? Ville du kunne lide hende mere eller mindre? Min personlige holdning og fornemmelse er, at hvis du kan svare ja til bare et af disse spørgsmål, så er det nok ikke den pige, du skal have. Og det gøælder selvfølgelig omvendt. Hvis hun jkan svare ja til bare et af de tilsvarende spørgsmål, så er det nok ikke den pige, du skal have.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-01-05 00:36

Ja..jeg må nok give justuniverse ret..det han prøver at sige er: det er ikke det fysiske der betyder så meget...hvis der er kærkighed.er man som sagt blind..eller også ser man kun noget smukt.

Godkendelse af svar
Fra : 88278719289

Dato : 09-01-05 12:39

Tak for svaret justuniverse.