/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
lommepenge
Fra : kurtfj
Vist : 607 gange
50 point
Dato : 08-01-05 19:30

Er der nogen, der vil tjene penge ved at modtage e-mails med reklame
Kan blive et rigtig godt supplement til lommepengene

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 08-01-05 19:36

Siger du det er en go ide at modtage reklamer via mail ?
Gør du det da ?
Og hvad for du for det ?
HAr du evt et link, til noget der kan underbygge din forklaring lidt ?

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 08-01-05 19:48

jammen jeg kan sq da hurtigt oprette en hotmail konto som du kan sende alt skidtet på.. men hvad gir det og hvorfor..hvem står bag det og er det lovligt ???

Kommentar
Fra : kurtfj

Dato : 08-01-05 19:48

Gå ind på www.smart-sms.no og læs mere om det, jeg siger ikke noget om det er en god ide, men pengene vil jeg jo gerne have og man behøves jo ikke læse dem, der er jo muligheden for at slette dem, men man får stadigvæk penge for det.'

Kommentar
Fra : kurtfj

Dato : 08-01-05 19:54

Det er ganske lovligt, indtægten skal du jo opgive til skattevæsenet, du får 1 kr. for hver modtaget reklame (ca 2-3 stykker om dagen, det giver alene 100 kr. Derudover kan du jo anbefale tjenesten for andre og for hver af dem du anbefaler det til, får du ca. 0,25 alt i alt kan det blive mellem 100 kr. eller mere om dagen alt efter hvor mange af de du anbefaler til også tilmelder sig.

Selvfølgelig er det lovligt og heller ikke et pyramidespil eller hvad nu folk kan finde på at kalde det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-01-05 19:57

Nu er den samme skod-ide kommet i to tråde og ét TIP! Har du ikke snart brugt Kandu som Reklamesøjle længe nok?

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 08-01-05 19:59

Hør hov..der er jo sms..ikke Email

Kommentar
Fra : kurtfj

Dato : 08-01-05 19:59

Det er da vist frit for alle at mene hvad de vil om alt, det kan godt være det er en skod-ide for dig, men lade dog alle andre der gerne vil høre mere om det, spørge løs.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-01-05 20:01

Hejsa

Man modtager skriver du 2 til 3 mail om dagen-for hver mail får man 1 kr

Hvordan pokker kan det give 100 kr om dagen ????

Er det mig der skal have mine skolepenge retur

Brian

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-01-05 20:09

Den 6/1 kom en der kalder sig papsen med det samme i denne tråd:

http://www.kandu.dk/dk/spg/57613

Idag sender sender kurtfj så et tip der er en direkte afskrift af det spørgsmål. Og nu kommer han med det samme som et nyt spørgsmål.

Læs det første spørgsmål som jeg linker til ovenfor og se andres mening.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-01-05 20:11

Nemt Brian - for hver gang der sendes en mail til en af dem du linker til får du penge
altså hvis ikke politiet kommer først.
Kædebreve er ikke lovligt i Danmark Sverige Norge.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-01-05 20:15

kurtfj

Da dit tip idag er en direkte kopi af papsen's spørgsmål fra d. 6/1, er du altså enten en tyveknægt eller også er du en dobbelt-profil.

Ingen af delene er skide-populært på Kandu.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-01-05 20:16

Det er her det "smarte" kommer ind.

Citat
I feltet- anbefalet af mobilnummer skal du skrive 20426266
I feltet- Som er registreret i- klikker du på Danmark

Nu får "hvad er det nu han hedder" mønter i lommen hver gang.

Kommentar
Fra : kurtfj

Dato : 08-01-05 20:17

Ja, så er der igen en der ikke aner forskellen på kædebrev, pyramidespil mm. Da systemet kører i norge og har været i fjernsyn og radio, så ville det norske politi/skattevæsen nok have lukket det for længe siden.

Og til arne jacobsen jeg afskriver ikke fra andres spørgsmål, jeg kan fint formulere mig selv.

Kommentar
Fra : kurtfj

Dato : 08-01-05 20:20

Hej Brian

Ja, jeg forstår dit spørgsmål, de 100 kr. havde jeg regnet ud som et månedligt beløb, ved kun at tilmelde sig selv.
De 100 kr. om dagen er når du har anbefalet til andre og de har tilmeldt sig.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-01-05 20:22

Okay kurtfj

Så er jeg med

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-01-05 20:29

OK "kurtfj" - det kan da godt være at det er lovligt - så det kommer nok snart til Danmark.
Og indrømmet - jeg kender ikke så meget til alm. købmandsskab og lignende.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-01-05 20:30

Så se lige her: Papsen skrev:

Citat
Papsen:

SMART-SMS

Så er muligheden endelig kommet til Danmark og Sverige efter enorm succes i Norge. Som en af mine personlige kontakter har du nu muligheden for at være med helt fra starten, i dette spændende koncept.

Kort fortalt er smart-sms en tjeneste der betaler dig for at modtage
reklamer pr. sms. Du får 1 kr. for de beskeder du selv modtager, derudover
får du 25 øre for de beskeder der modtages af dem der er dit netværk, helt
ned til dit 3. niveau. Tjenesten er ganske gratis. Tænk bare på hvor mange
du kender der har en mobil telefon. Alle kan deltage, man skal dog være
minimum 13 år.

Lad os prøve at sætte dine indtægts-muligheder lidt i perspektiv. Lad os
antage at du kender 5 personer som gerne vil tjene penge ved at modtage 2-4
reklamer om dagen. Hvis de 5 også kender 5 hver…osv osv. Det vil give dig en
indtægt der ser således ud, hvis vi antager at alle modtager gennemsnitligt
3 beskeder pr. dag.

Du modtager 3 beskeder á 1 kr.
3.00 kr.
5 personer i dit 1. niveau modtager totalt 15 beskeder á 25 øre
3,75 kr.
25 personer i dit 2. niveau modtager totalt 75 beskeder á 25 øre
18,75 kr.
125 personer i dit 3. niveau modtager totalt 375 beskeder á 25 øre
93,75 kr.

Total indtægt pr. dag
119,25 kr.
Det kan vel siges at være en ret god betaling for at modtage 3 beskeder og
fortælle om det til 5 venner, måske kender du endda flere end 5 personer med
en mobil telefon.

For at tilmelde dig skal du bare klikke på linket nedenfor

http://www.smart-sms.dk/index.php?side=blimedlem&kilde=20426266
I feltet- anbefalet af mobilnummer skal du skrive 20426266
I feltet- Som er registreret i- klikker du på Danmark

Da dette stadig er meget nyt i DK står teksten på norsk. Samtidig kan du
heller ikke verificere dit mobil nummer endnu, man kan sige at det der sker
nu er en for-strukturering, men det er jo også netop det der giver dig
mulighed for at være med helt fra starten.

Opstår der spørgsmål inden/under/efter tilmelding står jeg selvfølgelig til
rådighed.

Med venlig hilsen Anders Andersen
E-mail azka@stofanet.dk
Mobil 20426266

kurtfj skriver i sit tip idag:
Citat
Så er muligheden endelig kommet til Danmark efter enorm succes i Norge.

Kort fortalt er smart-sms en tjeneste der betaler dig for at modtage
reklamer pr. sms. Du får 1 kr. for de beskeder du selv modtager, derudover
får du 25 øre for de beskeder der modtages af dem der er dit netværk, helt
ned til dit 3. niveau. Tjenesten er ganske gratis. Tænk bare på hvor mange
du kender der har en mobil telefon. Alle kan deltage, man skal dog være
minimum 13 år.

Lad os prøve at sætte dine indtægts-muligheder lidt i perspektiv. Lad os
antage at du kender 5 personer som gerne vil tjene penge ved at modtage 2-4
reklamer om dagen. Hvis de 5 også kender 5 hver…osv osv. Det vil give dig en
indtægt der ser således ud, hvis vi antager at alle modtager gennemsnitligt
3 beskeder pr. dag.

Du modtager 3 beskeder á 1 kr.
3.00 kr.
5 personer i dit 1. niveau modtager totalt 15 beskeder á 25 øre
3,75 kr.
25 personer i dit 2. niveau modtager totalt 75 beskeder á 25 øre
18,75 kr.
125 personer i dit 3. niveau modtager totalt 375 beskeder á 25 øre
93,75 kr.

Total indtægt pr. dag
119,25 kr.
Det kan vel siges at være en ret god betaling for at modtage 3 beskeder og
fortælle om det til 5 venner, måske kender du endda flere end 5 personer med
en mobil telefon.

For at tilmelde dig skal du bare klikke på linket nedenfor

http://www.smart-sms.dk/index.php?side=blimedlem&kilde=26150728
I feltet- anbefalet af mobilnummer skal du skrive 26150728
I feltet- Som er registreret i- klikker du på Danmark

Da dette stadig er meget nyt i DK står teksten på norsk. Samtidig kan du
heller ikke verificere dit mobil nummer endnu, man kan sige at det der sker
nu er en for-strukturering, men det er jo også netop det der giver dig
mulighed for at være med helt fra starten. :)

Altså mere end 90% er direkte kopieret.

Kommentar
Fra : kurtfj

Dato : 08-01-05 20:40

Hej

Rart at se der blandt medlemmerne er personer, der kan tåle at diskutere og fremkomme med deres meninger, indrømme når man har taget fejl osv.

Kaste med mudder m.m., det lader vi andre om.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-01-05 20:43

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-01-05 20:44

Men da du ikke vil indrømme, på trods af ovenstående bevis, at du har kopieret dit tip fra papsen, hører du altså ikke til den gruppe medlemmer.

P.S.: Hvad tjener du selv ved at hverve medlemmer?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-01-05 20:46

I øvrigt er det IKKE mudderkastning at føre bevis for at du er en tyveknægt, der oven i købet tjener penge på at promovere et produkt på Kandu.

Kommentar
Fra : kurtfj

Dato : 08-01-05 21:44

til arne jacobsen

dit bevis er jo et falsum, eftersom jeg ikke har skrevet det du kalder et citat og hvis du ikke er mudderkaster så har jeg meget svært ved at se, at der i det hele taget er nogen der er det.

Og så lad os stoppe her, jeg ved jeg har ret, du mener du har ret.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-01-05 21:52

Kurt

Du kan sgu da ikke bestride fakta. I mit indlæg ovenfor citerer jeg både det spørgsmål som du har stjålet tippet fra samt dit TIP. Enhver der kan læse og sammenligne to tekster kan da se at dit tip er mere end 90% Kopiering.

Mener du at det ikke er dig der har skrevet tippet?

Kommentar
Fra : kurtfj

Dato : 08-01-05 21:55

til arne
ja, men hvor kommer det indlæg/citat fra som du mener jeg er citeret fra, blad tilbage på denne side, kan du se den nogen steder, jeg kan ikke

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 50 point
Dato : 08-01-05 21:55

Ja det er sgu en der hedder doomie. Så må du undskylde. Ved ikke hvordan jeg har kunnet tage sådan fejl. Så er det altså doomie der er en tyv. Men jeg mener nu stadig at det du gør er at udnytte Kandu til kommercielt formål.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-01-05 21:58

Det første citat kommer fra denne tråd:

http://www.kandu.dk/dk/spg/57613

Det andet fra et tip skrevet af doomie idag. Sorry igen for forvekslingen.

Kommentar
Fra : kurtfj

Dato : 08-01-05 22:02

Så blev vi endelig enige og kommercielt spørgsmål, ja måske, det kan da diskuteres, jeg gør det for at tjene lidt penge, dem har jeg alt for få af.

Men tak for vores diskussion, undskylder hvis jeg var ved at blive lidt grov, men der var vi vist lige gode om.

Hilsen Kurt

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-01-05 23:40

Hvor vidunderligt at se at man kan indrømme nå man har taget fejl...Kurt..du er en dejlig mand Kan kun bifalde din ydmyghed.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-01-05 23:46

Enig mango. Hvis bare dova ville gøre ligeså. Hun har beskyldt mig for at et af mine tips var en kopiering. I en tråd for nylig søgte hun at bevise det og jeg modbeviste det. Men ingen undskyldning fra hende.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-01-05 23:58

Arggh, tålmodighed..det skal nok komme..

Hvor der gives..gives der igen..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-01-05 00:04

Har endnu aldrig set hende hverken indrømme eller undskylde noget. Så jeg tvivler.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-01-05 00:10

Hallo Kurt???

Kommentar
Fra : kurtfj

Dato : 09-01-05 00:23

hej holniels

havde du noget på hjerte

Godkendelse af svar
Fra : kurtfj

Dato : 09-01-05 00:27

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-01-05 00:28

Sorry,tror jeg misforstod denne mango skrev til arne.jakobsen Kurt,får vel tilføje att vis du kan tjene lommepenge og velogmærket får dem er det jo bare fint for deg,jeg er for gammel for såntt jo

Kommentar
Fra : kurtfj

Dato : 09-01-05 00:30

tak holniels, man er aldrig for gammel, det er noget de andre bliver

Kurt

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-01-05 00:36

Tak for poængerne Kurt, synes blot ikke at jeg har fortjent dem efter min behandling af dig.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-01-05 01:08

Wauu Arne..nu ser jeg den Arne jeg kan lide...velkommen

Kommentar
Fra : kurtfj

Dato : 09-01-05 09:26

Hej Arne

Som jeg skrev, gav jeg point for det svar jeg var gladest for, det var jeg fordi vi næsten nåede at blive enige trods længerevarende angreb fra hinanden.

Vi mødes nok igen på skærmen, hav det godt så længe

Kurt