/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
hvor er mine ting ÖÖ
Fra : matiasnykfyahoo.dk
Vist : 401 gange
67 point
Dato : 08-01-05 18:06

Jeg har købt mig en "holder" ting, så jeg sætter en ekstra harddisk til min computer via usb...!
- Men der mangler MANGE af mine ting der ligger på?

- Tingene er VÆK, og den skriver der er mindre plads, end der virkelig ER!

- Det MYSTISKE er at når jeg sætter harddisken rigtigt ind i minm gamle computer er alle mine ting der?
- hvordan får jeg mine ting frem, hvad er der galt?!?!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-01-05 18:20

er den delt?? ligger der styresystem på??

Kommentar
Fra : matiasnykfyahoo.dk

Dato : 08-01-05 18:24

den er delt i 2, og der er ikke styre system på, kan dokumenter, sange, ferie billeder osv osv!!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-01-05 18:32

lad mig gætte du kan ikke se den ene del af disken??

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-01-05 18:33

freks. e: og f: du kan kun se f:

Kommentar
Fra : matiasnykfyahoo.dk

Dato : 08-01-05 18:44

nej, kan se dem begge to, der er bare forvundet meget fra den ene af dem :)

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-01-05 19:06

Hejsa

Prøv at gå i dit kontrolpanel og åbne mappeinstillinger-klik på fanen vis-rul ned og sæt et flueben ved-vis skjulte filer og mapper

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-01-05 19:13

Du har sat din HD som master i din HD-holder.
Kører du win 98 / ME / 2000 / XP med filsystem Fat32 eller NTFS
I denne comp hvor meget af harddisken kan du se - altså størrelse på drev.

Kommentar
Fra : matiasnykfyahoo.dk

Dato : 08-01-05 19:21

hjalp desværre ikke :(

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 67 point
Dato : 09-01-05 09:12

Download pcinspector her
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/download.htm

Den finder de mistede mapper.
Hvis der er en engentlig fejl på din harddisk, så vil PCInspector stoppe, og du har brug for et recoveryfirma.
http://www.diskhelp.dk/faq.htm#priser rul ned til uprioriteret private/studerende.

mvh
JensT

Kommentar
Fra : matiasnykfyahoo.dk

Dato : 09-01-05 13:05

ok, jeg trykker på "tabte filer" vælger det drev den skal søge i..
- Så finder den en masse af mine ting! - Men hvad så nu, hvordan får jeg dem IGEN!?

Kommentar
Fra : matiasnykfyahoo.dk

Dato : 09-01-05 13:13

så tror jeg sku den er der, det den er FANDME fin :D Jeg siger tusinde tak :D

Godkendelse af svar
Fra : matiasnykfyahoo.dk

Dato : 09-01-05 13:14

Tak for svaret JensT. you'r the man! ;)