/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hjælp!. til at lave knallert - 100kr Dr~
Fra : scandicweb.dk
Vist : 516 gange
40 point
Dato : 19-08-02 17:20

Jeg har lige købt en ny knallert som min kæreste skal bruge på arbejde.

Det er en ældre Puch Maxi, som er nyrenoveret. Da jeg købte den var der en forkert dysse i(det sagde han).
Den sad en 62'er og der skulle en 60'er i.

Så jeg købte altså en 60'er og ville sætte den i.. Desværre skruede jeg ved et forkert sted, så nu virker det ikke...

Jeg skrive 2 skruer op, og derunder var en fjedre. Det er den som giver gashårdtanget modstand, så kan give speede op/ned.. (jeg ved ikke hvad det hedder)Jeg har i timer forsøgt at få det sat rigtigt ned, men forgæves.. Gashåndtaget kan ikke drejes ordenlig, det virker som om at fjerdren ikke sidder rigtigt.

DERFOR ! ! !
Søger jeg en til at komme og fixe knallerten for mig. Jeg bor i Ørsø, nær Dronninglund, nær Aalborg
Jeg vil give vedkommende 100klr for at få den til at kører..

Nogen som har lyst ???

Accepteret svar
Fra : masteraugust0

Modtaget 50 point
Dato : 19-08-02 18:41

Hej Scandicweb

Jeg tør ikke give dig et bindende tilsagn , men du kunne jo prøve at maile dit tlf. nr til mig på:
masteraugust@sol.dk.
Jeg bor tæt på dig 10-12 km fra Dronninglund.

Mvh.Masteraugust

Kommentar
Fra : scandicweb.dk

Dato : 19-08-02 19:04

Mail sendt.............

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-08-02 16:23

scandicweb.dk wrote:
> Jeg har lige købt en ny knallert som min kæreste skal bruge på
> arbejde.
>
> Det er en ældre Puch Maxi, som er nyrenoveret. Da jeg købte den var
> der en forkert dysse i(det sagde han).
> Den sad en 62'er og der skulle en 60'er i.
>
> Så jeg købte altså en 60'er og ville sætte den i.. Desværre skruede
> jeg ved et forkert sted, så nu virker det ikke...
>
> Jeg skrive 2 skruer op, og derunder var en fjedre. Det er den som
> giver gashårdtanget modstand, så kan give speede op/ned.. (jeg ved
> ikke hvad det hedder)Jeg har i timer forsøgt at få det sat rigtigt
> ned, men forgæves.. Gashåndtaget kan ikke drejes ordenlig, det virker
> som om at fjerdren ikke sidder rigtigt.
>
> DERFOR ! ! !
> Søger jeg en til at komme og fixe knallerten for mig. Jeg bor i Ørsø,
> nær Dronninglund, nær Aalborg
> Jeg vil give vedkommende 100klr for at få den til at kører..
>
> Nogen som har lyst ???
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Er det med den runde eller den firkantede kaburator?

--
Automatik Mekaniker
Calle

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-08-02 19:28

"> Så jeg købte altså en 60'er og ville sætte den i.. Desværre skruede jeg
> ved et forkert sted, så nu virker det ikke...

Har været der...

> Jeg skrive 2 skruer op, og derunder var en fjedre. Det er den som giver
> gashårdtanget modstand, så kan give speede op/ned.. (jeg ved ikke hvad
> det hedder)

Kender problemet...

>Jeg har i timer forsøgt at få det sat rigtigt ned, men forgæves..
Gashåndtaget
> kan ikke drejes ordenlig, det virker som om at fjerdren ikke sidder
rigtigt.

Mon ikke der ligger et par smådele i gruset du har overset...det plejer at
være mit
problem..

> DERFOR ! ! !
> Søger jeg en til at komme og fixe knallerten for mig. Jeg bor i Ørsø,
> nær Dronninglund, nær Aalborg Jeg vil give vedkommende 100kr
>for at få den til at kører..

100 kr. !!! Din fedtede jydetamp,- du kan sgu da ikke engang købe en hotdog
med Cocio for den pris !!!

> Nogen som har lyst ???

Lyst til hvad ??

Low

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-08-02 16:11

Hey hey.
Hvis du har mulighed for at komme til Aalborg, kan jeg måske godt hjælpe
dig...

Mvh. Michael Kivsmose.

--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-08-02 22:48

> 100 kr. !!! Din fedtede jydetamp,- du kan sgu da ikke engang købe en
hotdog
> med Cocio for den pris !!!

Nej, ikke i KBH. I Jylland kan man få en halv ramme Cocio og en 10-15
hotdogs for den pris

// Troels

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-08-02 06:54

> Nej, ikke i KBH. I Jylland kan man få en halv ramme Cocio og en 10-15
> hotdogs for den pris

Ja ja, men herovre bruger vi jo også "moms" ..

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-09-02 23:21

> Ja ja, men herovre bruger vi jo også "moms" ..

Undskyld, kan jeg lige få den igen?

Hvad sagde du?

// Troels

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-09-02 18:29

> Undskyld, kan jeg lige få den igen?
>
> Hvad sagde du?
>
> // Troels

Ja ja du, grin bare. Men hvad siger du til min påstand om, at det til
gængæld kun er
i Jylland at man ser trailere monteret bag på Mercedes, BMW, Maserati og
Porsce ??

Har du tænkt over det...... HVA' !

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-09-02 23:05

> Ja ja du, grin bare. Men hvad siger du til min påstand om, at det til
> gængæld kun er
> i Jylland at man ser trailere monteret bag på Mercedes, BMW, Maserati og
> Porsce ??

Du tror måske anhængertrækket kun er der for at tage af for slagene fra
Taxa'er?

// Troels

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 03-09-02 22:54

Hej Scandiweb

Hvordan gik det fik du løst dit problem???

Mvh.Masteraugust