/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Hvor er der ASIEN initiativer ???
Fra : konkurrencesvar.dk
Vist : 539 gange
50 point
Dato : 07-01-05 23:40

Hej

Støtte-auktioner, støtte-sider, støt uden penge er blot nogle af de emner som er på www.asien-indsamling.dk eller rettere kommer da siden er ved at blive bygget op, og forhåbentlig er gået officielt i luften lørdag aften.
Vidste du f.eks. at alle indbetalinger (op til 100.000) bliver doblet op hvis du betaler igennem www.edbpriser.dk

Intet sted på nettet er der samlet overblik på de muligheder der er for at støtte.
TV2 har de traditionelle organisationer, DR har det samme samt lidt af deres egne initiativer og andre store sider linker til de store organisationer.

www.asien-indsamling.dk har brug for hjælp til at få samlet danmarks største portal til fordel for Asien så alle de "små fisk" som gør den lille forskel også bliver hørt.

Der er ikke mulighed for indbetaling på siden, men rigtig mange muligheder for at læse om de traditionelle og utraditionelle måder at hjælpe....

Siden er langt fra blevet kørt 100% i start-position, men men men..... Det er her du kommer ind i billedet

Du har hørt og læst om initiativer.... Kig om de er med på listen, og er de ikke så skriv til info@asien-indsamling.dk

Spring støvsugningen over idag, og gør det...... U know... At gøre den lille forskel er det som det handler om

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 07-01-05 23:49

.. er du ikke "lidt for meget" lige nu !
/PG

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 08-01-05 00:16

jo, det håber jeg da

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-01-05 00:31

ldit or meget = mere end nok

Accepteret svar
Fra : justuniverse

Modtaget 60 point
Dato : 08-01-05 00:38

Du skriver: "..så de "små fisk" som gør den lille forskel også bliver hørt"....

Personligt synes jeg, som alle andre, at ulykken i sydøst-asien er helt ude af proportioner. En vanvittig sørgelig tragedie.
Men jeg kan ikke lade være med at undre mig over, hvorfor en ulykke, der synes ude af proportioner absolut skal starte reaktioner, der tilsvarende er helt ude af proportioner.

Måske har jeg misforstået budskabet i spørgsmålet, og i så fald undskylder jeg på forhånd, men.....

Én ting er, at vi dagligt, nærmest døgnet rundt, i de sidste 13 dage er blevet tvunget til at svælge i de stakkels menneskers ulykke, men er vi nu kommet så vidt, at man absolut skal "blive hørt" når man yder nødhjælp? Ikke bare hvis man er en virksomhed, der kan score noget reklame på bekostning af andre menneskers ulykke, men de stakkels "små fisk" skal også have noget ud af at yde nødhjælp?

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 08-01-05 00:41

Mere end nok = Hold "snotten" væk ! .. du laver uro i en alvorlig situation. Din hjemmeside hjælper ikke .. men er kun til forvirring !
/PG

Godkendelse af svar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 08-01-05 01:36

Tak for hjælpen