/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
gØt en sang :p
Fra : Trinethk
Vist : 383 gange
20 point
Dato : 07-01-05 23:40

Hvem har lavet: Let the best man vind ? Og hvad hedder nummert rigtigt ?
Og
Hvem har lavet: The vinder take it all ? Og hvad hedder det i virkeligheden ?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-01-05 23:43

Mener du The winner takes it all, det er Abba.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-01-05 23:45

Let the best man win, tror jeg er den med Elton John der hedder Act of war

mvh dova

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 07-01-05 23:48

Hej dova.
Nå ja....goggelogge,,, selfølgelig er den med Abba... havde jeg glemt.
Men den anden der, jeg mener nu det er en kvinde der synger den.

Let the best man win, start rolling the fihgt, let the game where game..??.lalallaal.?? Let the best man vind, uuhuuuhuu

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 07-01-05 23:53

Hvis det er, så svare jeg først i morgen, for jeg bliver nødt til at trille i pitt nu.
Jeg er død træt og skal på arb i morgen, fra 7 til 13. (kort vagt)
Så enten ser jeg den i morgen tidelig, medmindre jeg sover lidt for længe, så ser jeg den først kl 13 15 ca.

Accepteret svar
Fra : justuniverse

Modtaget 30 point
Dato : 08-01-05 00:00

"Let The Best Man Win" er af Louise Hoffsten.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-01-05 00:06

Godnat til dig.

mvh dova

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 08-01-05 01:31

justuniverse< Er du helt sikker på det ?
Jeg syntes det er underligt jeg ikke kan finde den så, mener da det er en rimlig kendt sang

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-01-05 01:42

Det lyder rigtigt som justuniverse siger
http://www.hoffsten.com/frameset.html

Hun har lavet en sang i 1993 med den titel.
men jeg har aldrig tidligerehørt om den svenske sangerinde.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-01-05 01:43

Glemte lige:
Klik hvor der står discography på siden.
mvh dova

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 08-01-05 01:47

Hmmm.. så sikker man nu kan være med internettet i ryggen....
Jeg ville lige umiddelbart have sagt at det også var ABBA, men en søgning på hende og titlen i Google taler helt for sig selv.
http://www.google.dk/search?hl=da&q=+%22Louise+Hoffsten%22+%22let+the+best+man+win%22&meta=

Godkendelse af svar
Fra : Trinethk

Dato : 08-01-05 01:48

Tak for svaret justuniverse.

Sangen hedder dog I Don't Wanna Dance

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 08-01-05 01:54

Hvad???? Den udgav hun i 2000, men "Let The Best Man Win" blev lanceret i 1993.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 08-01-05 01:58

justuniverse:
Og hvad vil du sige med det??? - sorry

Omkvædet på "Let The Best Man Win" er bare, som du beskrev:

Let the best man win it´s the chance of your life
Let the game begin start rollin´ the dice
and let the best man win it´ll give you,
give you all that life can bring
Lets´ roll and let the best man win.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 08-01-05 01:58

mener du at I dont Wanner Dance og Let the best man win, er 2 forskelige sange ??

Jeg er helt sikker på at det er den samme.
Jeg syntes også at jeg kan huske at den starter sådan.
Den starter med I Dont wanner danse

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 08-01-05 02:07

Nååå...jeg blander det HELT vildt sammen lige nu.....Upsa... jeg tænker jo på ABBAs nummer..