/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hacker 2005 - The Broken Link
Fra : Squarna
Vist : 323 gange
500 point
Dato : 07-01-05 21:49

Hej KD'er...

Jeg er faldet over et spil der hedder Hacker 2005 - The Broken Link og synes det er ret sjovt.. Men det er kun en uregistreret demo. Jeg kunne virkelig godt tænke mig den rigtige version men den koster 17$ på nettet og findes ikke i butikkerne i Danmark.. Er ikke intreseret i at betale 17$.. Er der nogle der kan hjælpe mig.. Helst helt gratis..

-Squarna

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 500 point
Dato : 08-01-05 01:37

17X5.65 er under 100 kr!

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 08-01-05 01:53

Jeg ved det godt... Jeg er meget nærig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-05 10:59

Problemet er jo at spillet ikke er gratis!! Hvis der så er en behjertet sjæl, der sender dig en kopi af spillet er I begge kriminelle i lovens forstand!! Ovenikøbet i et offentligt forum, hvor I vil kunne spores af personer fra APG (Anti Piracy Group). Med mindre vedkommende giver dig originalen af spillet, undlader at tage en kopi til sig selv, og sletter spillet fra sin harddisk! Under alle omstændigheder ligger dit spørgsmål i gråzonen rent juridisk!

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 08-01-05 18:04

Okay... Så meget ved jeg slet ikke om sådan noget...Men det kunne godt være der var en side hvor det var gratis for det er på Hacker 2005's egen webside det koster 17$... Jeg er ikke ude på noget ulovligt..

-Squarna

Godkendelse af svar
Fra : Squarna

Dato : 12-10-05 15:10

Tak for svaret tedd.