/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Foruroligende Øl nyt.
Fra : Lilleclaus
Vist : 618 gange
10 point
Dato : 07-01-05 21:28

I går blev det offentliggjort af universitetsstuderende, at resultatet af en
øl-undersøgelse viste tilstedeværelsen af kvindelige hormoner i øl.
Mænd bør tage mængden af deres øl forbrug op til overvejelse.
Teorien er at øl indeholder kvindelige hormoner (hops phytoestrogens)
og ved at drikke nok øl, vil mænd blive til kvinder !
For at afprøve teorien, blev 100 mænd sat til at drikke 15 øl inden
for en time. Det blev observeret, at 100% af testpersonerne:

1) Blev tykkere
2) Talte meget uden at give mening
3) Blev ekstremt kærlige
4) Ikke kunne køre
5) Ikke kunne tænke rationelt
6) Skændtes over ingenting
7) Blev nødt til at sidde ned og tisse
8) Nægtede at undskylde, selvom de tydeligtvis tog fejl.

Flere tests var overflødige....

Kommentar
Fra : felix30

Dato : 07-01-05 21:29

Kanon!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-01-05 21:43

Jamen mænd skal da kun være glade hvis øl får dem til at blive til kvinder.
Troede egentlig ikke, at øl var i stand til at udvikle så meget større intelligens hos dem der drikker det

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-01-05 22:20

Lilleclaus - du skal nok ikke forsøge, at forklare vitsen til et damemenneske.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-01-05 22:36

Jamen det er derfor vi er klogere end jer dova.
Og læg mærke til ,vi er ikke nød til at gå med kjole hele tiden.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-01-05 00:20

Keldd
Kvinder er da heller ikke nødt til at gå i kjoler hele tiden.
Du har da vist ikke drukket nok øl, hvis du ikke er klog nok til at vide det.

mvh dova

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 08-01-05 00:59

Gad nok vide, hvad der så sker når kvinder drikker den mængde øl....

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-01-05 11:23

Nå nå dova,hvis I er så kloge, så vil jeg hellere være dum HæHæ.
Og forresten så sagde min far:
Hvis mor tog bukser på, så ville han tage kjole på.
Jeg har aldrig set min mor med bukser på.
Hilsen
Keldd.
Hvordan synes du ellers det går?? Derover sammen med de andre Jyllændere.
Pst, dova, kroværelset er der endnu.

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 06-10-05 06:17

Troede mænd var født sådan:

1) Blev tykkere
2) Talte meget uden at give mening
3) Blev ekstremt kærlige
4) Ikke kunne køre
5) Ikke kunne tænke rationelt
6) Skændtes over ingenting
7) Blev nødt til at sidde ned og tisse
8) Nægtede at undskylde, selvom de tydeligtvis tog fejl.

Er det nu øl, der er undskyldningen :0)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-10-05 09:46

Nåda da da maya123.
Du har åbenbart ikke mødt HOVEDPROFILERNE her på kandu.
Vi er alle meget intelligente, charmerende, kan tale med om alting,
også med jævne mennesker (når bare det ikke varer for længe),
så er du venlig, lige at trække det der skændige vås tilbage.
Åh jo, jeg vil også lige påpege, at vi er utroligt virile, og at en af
vore største fordele er, at vi er utroligt beskedne.
Hilsen
Keldd...............