/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Free Front Page ?
Fra : torbengj
Vist : 253 gange
500 point
Dato : 07-01-05 18:05

Kender i en sharware download hvorfra jeg free kan få installeret Front Page?

venlig hilsen
torbengj

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-01-05 18:07

Frontpage er et Microsoft produkt, og fås ikke gratis

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-01-05 18:09
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-01-05 18:13
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-05 18:14

Hva' vil du dog med Frontpage ?

Der findes så mange gode alternativer : Notesblok (nortepad.exe) for et eksempel ?

Ok. HVIS du vil lave skodkode, der under ingen omstændigheder overholder alle vedtagne Web standarder så er der da både Dreamweaver, Stone's Webwriter og alt muligt snot

Helt ærligt ; hvad er problemet ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-01-05 18:22

Jeg ventede faktisk på Molo ville komme med et eller andet
Molo kan du ikke lige lave en bestillingsliste med notesblok, en man efter klikudfyldelse kan e-maile direkte fra hjemmesiden

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-01-05 18:25

Torben... lån en "kopi" fra en af dine venner... før du køber. Som Molo er inde på, så er FrontPage ikke liiiige det bedste, men nok det mest udbredte

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-01-05 18:32

Stone's Webwriter kan du hente her http://www.webwriter.dk/ og den er gratis, men det ville nok være en god ide at du kiggede i menuen her på kandu.dk for der er et html-kursus du kunne starte med.

//bentjuul

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-01-05 18:39
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-01-05 19:03

Jeg er enig med Molokyle i at FrontPage ikke overholder det der bør være standard på web.
Men til at starte med kan man godt lave flotte hjemmesider og så rette det til bagefter-----------hvis man gider at arbejde lidt.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-01-05 19:35

Bortset fra de der standarder der vil gøre det muligt for Mozilla, at læse så har jeg svært ved, at se hvad FP ikke kan.
Jeg kan da redigere ASP hvis jeg skulle få lyst til det og det er helt uden sammenligning den bedste wysiwyg med glimrende muligheder for, at redigere direkte i html. Man kan redigere i java appletts og der findes massevis af pluginns, og 1800 kr for en fuld version er da ikke så galt.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-01-05 19:50

Hejsa

Du kan downloade FrontPage Express gratis herfra

http://www.mkdata.dk/pctutor/software/fpe01.htm

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-01-05 19:54

Frontpage Express findes som medfølgende program i Internet Explorer 5.0
IE 5 følger med win 98 og win 2000 og på forskellige computerblads CD'er

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-05 20:29

Her er et hav af mere eller mindre vellykkede 'værktøjer' :

HTML editorer : http://download.dk/index.asp?Kat=htmltools&SubKat=redigering
CSS editorer : http://download.dk/index.asp?Kat=htmltools&SubKat=stylesheets

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-01-05 20:44

Ja, og man ender sgu altid i notesblok, det er jeg helt enig i molo

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-01-05 20:48

Du kunne også forsøge dig med denne wysiwyg editor, som Molokyle sikker også syntes er mislykket (pst, han kan kun bruge notepad så de andr er for svære) http://www.nvu.com/ Den er udviklet til Linux, men findes til Windows på download siden.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-01-05 20:55

Det er da HET utrolig

torbengj spørgsmål lyder på en free Front Page
hvad skal han så med alt mulig andet ?

Hvis jeg søger efter en opskrift på frikadunser så kan jeg sku da ikke bruge en opskrift på bøffer vel

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-01-05 20:59

Bøffer er da gode, især med bløde løg! 8-[
Den der FP expres er jo unødvendig hvis man har Word for de kan lige lidt/meget.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-05 21:01

BjarneD -> I sidste uge lavede jeg et stykke udmærket arbejde i WordPad (wordpad.exe) der findes under : Start->Programmer->Tilbehør, man skal blot huske at gemme som unicode-tekstdokument med endelsen html eller htm
I Linux / Unix kan man bruge Pico og på Mac Simple Text

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-05 21:04

briani -> Vi prøver at hjælpe ...ikke at logre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-01-05 21:08

Nååååååååååå det ser ikke sådan ud det ligner nærmes en gang smalltalk

har i ikke råd til at oprette jeres egen tråd

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-01-05 21:09

Molo, indrøm nu bare, at du ikke kan arbejde med de der nymodens programmer