/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Problemer med EA Sports spil og Fx 5200
Fra : clm1978
Vist : 733 gange
20 point
Dato : 07-01-05 17:13

Jeg har en AMD Athlon XP 3200+, med 512 ram og et FX 5200 kort.
Nu har jeg så fået installeret først Tiger Woods 2005, som jeg prøvede ganske kort uden synlige problemer. Derefter installerede jeg Fifa 2005, som viste sig at flimre så meget, at spillet er helt ubrugeligt. Jeg opgav at afhjælpe dette for en stund og forsøgte mig istedet med Tiger Woods igen. Nu var det plaget af akkurat samme problemer!!!??

Er der nogen, der kan hjælpe hører jeg gerne fra jer - evt. på christian_loth @ hotmail . com

Accepteret svar
Fra : Chrillemand

Modtaget 30 point
Dato : 07-01-05 17:20

prøv at opdatere din driver inde fra nividia.com

Direkte link: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_66.93

Det hjalp med mit FX 5600... Kig lige efter din køler, måske køler den ikke godt nok, og skal renses...

Kommentar
Fra : clm1978

Dato : 07-01-05 17:31

Jeg har opdateret min driver hos Nvidia.
Køleren burde ikke trænge til rensning, da PC'en kun er 14 dage gammel...?

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 07-01-05 17:35

nej det kan du have ret i, men jeg ville nu lige gøre det alligevel, måske kører den slet ikke...(Hvilket der ikke er særlig stor sandsynlighed for, men den er der)

Prøv at kigge i enhedshåndtering om der skulle være problemer med kortet....

Kommentar
Fra : clm1978

Dato : 07-01-05 18:12

Der er ingen problemer at se i enhedshåndtering og min køler kører også...
Jeg har netop forsøgt at spille Tiger Woods 2004, der hidtil har kørt HELT problemfrit - nu flimrer det også!!! Hvilket det aldrig har gjort før - håber virkelig, at der er nogen, der kan hjælpe!

Kommentar
Fra : tommelomsen

Dato : 16-02-05 16:58

hvor mange andre programmer kører du udover spillet? hvis du kører mange under programmer samtidig kan det være du mangler ledige RAM... prøv at frigiv nogle ram inden du starter spillet

Godkendelse af svar
Fra : clm1978

Dato : 11-03-05 14:05

Tak for svaret Chrillemand.