/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
64 bit win
Fra : plb
Vist : 431 gange
50 point
Dato : 07-01-05 17:12

Hej

skal man have win i 64 bit for at få det hele ud af den nye AMD64 processor?
og kan man få den i en win 2k pro version?

mvh P/lb

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 07-01-05 17:23

reelt ja, men indtil videre er der ikke nogle styresystemer der understøtter det, kun når windows longhorn kommer på markedet...

Man kan sagtens bruge 64bit i xp, det er ikke noget problem....

Kommentar
Fra : plb

Dato : 07-01-05 18:52

okay, men jeg har da set at man kan købe en speciel win xp 64-bit version ?
hva ka det være?
og hvad er det man går glip af hvis man ikke har 64-bit?

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 50 point
Dato : 07-01-05 20:31

der er ingen grund til at skifte til win64bit på nuværende tid der mangler mange
div programmer du bruger i det daglige "understytter ikke 64bit fuld ud"
så det er pt spild af penge

Godkendelse af svar
Fra : plb

Dato : 08-01-05 01:20

okay så holder jeg mig bar til win 2k indtil videre
Tak for svaret rotw.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-01-05 09:44

det var så lidt