/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
WinXP Pro & Media Player v10
Fra : CLAN
Vist : 595 gange
130 point
Dato : 07-01-05 14:10

Tjah den her burde måske under multimedie, men siden det er med i Windows "pakken", så kommer den her.

Om muligt, hvordan får man Windows Mediaplayer version 10.00.00.3646 (vist nok nyeste version - opdatere ofte) til at fremvise ALLE formater avi, mpg1, mpg2, DivX osv. osv. (hele dynen).

Jeg er godt klar over, det codec's som skal til, men hvor henter jeg dem, hvordan og hvor installeres de. "How to do for dummies" ønskes/udbedes og evt. med links.

Mest udførlige svar "vinder"

Go' weekend til alle
Søren

Accepteret svar
Fra : Pc freak

Modtaget 140 point
Dato : 07-01-05 14:43

for at vælge hvilke filtyper den skal åbne så åbn windows media player >> indstillinger >> filtyper >> og så kan du sætte flueben i de filtyper den skal åbne

du kan finde codecs her: http://www.free-codecs.com/

/Pc freak

Kommentar
Fra : Pc freak

Dato : 07-01-05 14:44

indstillingerne er under funktioner

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-01-05 14:52

Hej Pc freak
Takker for dit fine link (har hentet) Codec All in 1.
Hvor skal de så installeres, eller gør de det bare af sig selv?

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 07-01-05 15:04

Tak for svaret Pc freak.
Ja det var det så, de installerede sig selv - hvor nemt kan det være?
Tjah! Intet er svært... når man bare ved det
Go' weekend til dig
Søren

Kommentar
Fra : rotw