/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 7650
Fra : 0206
Vist : 498 gange
20 point
Dato : 19-08-02 00:16

Hej
Er der nogle der har en forklaring på hvorfor jeg ikke kan få XP til at
virke sammen med Nokias Pc suite, der medfølger telefonen. Jeg har
installeret en infrarød føler fra Sandberg på min pc, men der er simpelthen
en eller anden konflikt.
Mvh Kim N

Accepteret svar
Fra : SANTA2002

Modtaget 20 point
Dato : 19-08-02 13:54

Og du har "aktiveret din infrarøde kanal på mobilen ???

Godkendelse af svar
Fra : 0206

Dato : 19-08-02 18:11

Tak for svaret SANTA2002. Jo jeg har aktiveret den infrarøde kanal på mobilen. Pc en kan godt "se" mobilen men Nokias Pc suite konflikter med den infrarøde føler....

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 20-08-02 01:06

HVIS PC'en kan "se" mobilen så kan den også få forbindelsen

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 20-08-02 12:45

Kim forresten

Gå lige ind i Enhedsorienteringen på din bærbare og se "hvilken" konflikt der er på din infrarøde port
Jeg tror nemlig ikke det er det som er problemet

Hygge

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 20-08-02 12:47

Du kan ændre interrupteren til den infrarøde port herinde og så skulle du gerne kunne få det til at virke og jeg kører selv med min infrarøde port på min Nokia 9110i men jeg kører bare Win98 og det skulle ikke være anderledes til XP

Cya

Kommentar
Fra : djrollo

Dato : 14-10-02 19:39

Problemet med din 7650 og IR på XP,, er ikke IR forbindelsen ,, den virker garanteret ganske fint ....HVIS DU KUN BRUGER MODEMET;,,, PC suiten er derimod ikke kompatibel med Win XP.... prøv at lave en partition med 2000 eller 98 SE,, så virker det ,,,,,

Kommentar
Fra : djrollo

Dato : 14-10-02 19:40

Problemet med din 7650 og IR på XP,, er ikke IR forbindelsen ,, den virker garanteret ganske fint ....HVIS DU KUN BRUGER MODEMET;,,, PC suiten er derimod ikke kompatibel med Win XP.... prøv at lave en partition med 2000 eller 98 SE,, så virker det ,,,,,