/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Billige nye klassiske cd'er?
Fra : Falsled
Vist : 2093 gange
240 point
Dato : 07-01-05 13:25

Er der nogen der kender et sted, hvor man kan købe klassiske cd'er billigt? I stil med cd-wow.com, hvor man kan købe nye cd'er for 84-96 kr fragtfrit? Det skal være kvalitet og ikke bare budget-cd'er som f.eks. Naxos.

Kommentar
Fra : samson04

Dato : 07-01-05 14:21

Hvad med

www.cdon.com. Jeg handler næsten alle mine cd'er og film hos dem. Det koster kr. 29 i fragt, uanset hvor stor mængde du bestiller. Har hellere aldrig haft problemer med at returnere

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-01-05 14:42

Du kan prøve igennem en af de største danske distributører "Rillen" i Grenaa, men det er ikke gratisse. De har til gengæld ALT og hvis ikke, så skaffer de det på "no time"
- http://www.rillen.dk/
Go' weekend
Søren

Kommentar
Fra : Falsled

Dato : 10-01-05 09:52

Tak for svar. Hos cdon handler jeg selv men prisen der og hos Rillen er de sædvanlige ca 150 kr. Hos cd-wow.com køber jeg nye cd'er til ca. 95 kr. (Fragtfrit!!) og jeg var ude efter om der mon også skulle være en klassisk "fidus".

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 10-01-05 10:23

Hej.
Mit forslag er
http://cdklassisk.dk
Jeg køber meget klassisk - og meget ofte herfra! - ALTID problemfrit!! - og med et rigtigt godt sortiment og mange tilbud!!!
Kan VARMT anbefales (og ps: Jeg har IKKE aktier i foretagenet)
mvh Karsten

Kommentar
Fra : Falsled

Dato : 10-01-05 14:41

Tak til Karsten, Jeg køber selv hos cdklassisk/Classico-klubben og man kan da finde gode, gamle sager. Men det var bare ikke lige det jeg mente. Tag f.eks. katalogerne fra EMI, Deutche Grammophone og Decca: Det er de cd'er jeg mener!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-05 10:20
Kommentar
Fra : Falsled

Dato : 12-01-05 11:52

Kære tedd,
Fint nok sted,men...Portofri fragt gælder kun i USA! Og hvis de overhovedet sender til Danmark, bliver den snuppet i tolden! Har prøvet fra USA, dårlig idé!

Accepteret svar
Fra : YvonneNielsen

Modtaget 240 point
Dato : 12-01-05 12:24

Du kan også prøve http://www.play.com - jeg har ikke købt cd'er derfra, men en del DVD'er og det er portofrit!

Kommentar
Fra : Falsled

Dato : 12-01-05 15:11

Kære Yvonne. Tusind tak for et virkeligt godt tip! Klassiske cd'er er de ikke så stærke i, men bestemt stort og billigt udvalg af andet musik og film!

Kommentar
Fra : YvonneNielsen

Dato : 12-01-05 17:04

Hej Falsled
Nemlig, jeg kommer altid lige til, at bestille lidt derfra, når jeg kommer forbi. Og forsendelsen er rimelig hurtigt fremme.
Held og lykke med søgningen efter de klassiske :D

Kommentar
Fra : Falsled

Dato : 13-01-05 10:59

Kære Yvonne. Hvor herligt at møde en fælle og vide man ikke er alene! Hvis der ikke er dukket andet op først i næste uge, får du pointene. Desværre kan du ikke handle for dem!

Kommentar
Fra : YvonneNielsen

Dato : 13-01-05 12:30

Hej Falsled

:D ærgeligt at man ikke kan konverterer point til penge, men det går fint. Jeg går ikke efter point når jeg er herinde. Jeg henter mange gode tips og håber så også på jeg kan bidrage med lidt engang imellem.

Godkendelse af svar
Fra : Falsled

Dato : 19-01-05 11:20

Tak for svaret YvonneNielsen. Det var en nyttig adresse at kende!