/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kan ikke vise billeder i støøre format.
Fra : fredag
Vist : 350 gange
100 point
Dato : 07-01-05 12:51

Hej.

Når jeg finder et billede i miniudgave og det står at jeg kan klikke på det for at se det i større udgave, får jeg følgende meddelse og billedet vises ikke i browseren: "javascript:onClick=showCarPicture('picture.do?rval=1731365182&t=full&pid=938555');"

Hvad gør jeg ?

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 07-01-05 12:56

Hvilken browser bruger du?

Og kan du evt. lægge et link op så man selv lige kan teste siden. Måske er der ikke nogen galt med din browser, men at det er hjemmesiden.

Kommentar
Fra : fredag

Dato : 07-01-05 13:06

Det er internet explorer 6,0 og og her et link http://www.autocom.dk/consumer/bid.do?zz=1&aid=2956&eid=266166

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-01-05 13:18

DEn pågældende side virker som den skal så problemet må ligge hos dig.
Prøv, at holde Ctrl tasten nede mens du klikker på det lille billede.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 110 point
Dato : 07-01-05 13:24

Hvis du har problemer med tilsvarende sider kan det skyldes, at du mangler Java Virtual machine på din computer. I givet fald kan du downloade den via denne side http://java.com/en/download/manual.jsp

Godkendelse af svar
Fra : fredag

Dato : 07-01-05 13:59

Tak for svaret BjarneD.