/ Forside/ Interesser / Helbred / Sorg & Krise / Spørgsmål
10  clou 510
Tak.
Fra : ellebye
Vist : 1068 gange
200 point
Dato : 07-01-05 11:56

Med reference til dette spg. : http://www.kandu.dk/dk/spg/56640
samt dette link : http://www.anitastaalpedersen.dk/

vil jeg udtrykke min varmeste tak for de der har skrevet i gæstebogen.
Anita blev endelig begravet den 3. januar.

Jeg ved at der var billeder af begravelsen i BT den 4. januar, men desværre nåede jeg ikke at få et eksemplar.
Hvis der måtte være en af Kandu-brugerne der stadig ligge inde med dette eksemplar, ville jeg være meget taknemmelig for at få det tilsendt.

Jeg kan kontaktes på: ellebye@ping.dk

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Poul Ellebye

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-01-05 12:01

elleby - du kan ringe og bestille lige den udgave af BT - det koster lidt - men hvis det er vigtigt for dig er det vel pengene værd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-01-05 12:03
Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-01-05 12:11

Hejsa ellebye

Her er et enkelt billede fra begravelsen

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=332814/

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-01-05 12:41

Hej ellebye

Brian kom godt nok med linket til BT, og siden med et foto. Du kan finde mere fra samme på http://www.bt.dk/billedgalleri:view=1/
Dette er dog ikke fra begravelsen, men en artikkel omkring mordet (http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=333634/)
Som miritdk er inde på, så kontakt BT da deres fotografer helt sikkert ligger inde med mange foto fra selve begravelsen.

Søren

Accepteret svar
Fra : Erik10

Modtaget 200 point
Dato : 07-01-05 13:00

Hej
Jeg har BT fra denne dag, jeg har sendt en mail, så i kan kontakte mig pr mail

mvh
Erik

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 08-01-05 09:22

Hej !

Jeg har talt med fotografen, han vil ikke udlevere de billeder han har taget, men henviser mig til SCANPIX. Men helt tilfældigt har jeg et BT i overskud fra denne dag.
Ring bare Poul.

mvh
claus (anita´s far)

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-01-05 11:24

Kære Claus.
Tillad mig også i dette forum at komme med mine varmeste medfølte kondolationer.

Jeg og andre Kandu brugere håber, at du vil blive ved med at bruge Kandu, det kan også være en god terapi for at komme videre.

De varmeste hilsner
Poul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-05 15:29

2243/Claus

Min dybeste medfølelse i den sorg det er, at miste sit barn.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 09-01-05 01:17

Hej alle.

1000 tak for alle de tilkendegivelser jeg/vi har fået.

Det har varmet og trøstet meget, men nu kommer der en ligeså hård periode med at få lidt fod på daglig dagen igen.

Med hensyn til at bruge Kandu, i det omfang jeg tidligere brugte dette forum, må jeg nok begrænse det noget, da min opkobling pt.foregår via mobilen, det kan ikke anbefales, det rykker ingen steder. Jo gu´ gør det,hos TDC.

Hvis nogen skulle spørge om tåre er salte, er der kun et at sige. Det er de!!

Tak alle.

2243/claus

Godkendelse af svar
Fra : ellebye

Dato : 12-01-05 08:51

Tak for for din store venlighed Erik10.
Grunden er, at jeg selv er med på et af billederne hvor vi bærer kisten.

Jeg siger også tak til de andre, og til Claus, at jeg håber han må komme videre i tilværelsen, uanset hvad skal livet trods alt gå videre, og Anita lever videre i os der kendte hende.

Med venlig hilsen
Poul Ellebye

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 19-01-05 22:41

Burde måske skrive i gæstebogen, men kendte jo ikke Anita og kender heller ikke Claus.

Så vil som mor bare give udtryk for min dybeste medfølelse med Anitas familie - I er udsat for det allerværste man kan komme ud for og jeg håber så inderligt for jer, at I magter at rejse jer igen ovenpå dette.

Verden er somme tider noget af det aller mest uretfærdige - Knus Ripley