/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Af- og geninstallere Office XP
Fra : johnroskilde
Vist : 345 gange
40 point
Dato : 07-01-05 11:14

Jeg er sikker på, at det er det herunder beskrevne problem jeg har. Jeg er lærer og har fået en Office Standard til skoleelever, studerende og undervisere, og har haft problemer fra første gang, jeg prøvede at opdatere. Hver gang jeg starter Outlook går programmet i gang med at "installere" og er derefter i orden. Men jeg kan ikke opdatere!
Jeg får denne besked, når jeg prøver at bruge Office Update: Windows Installer-rettelsesfiler (.MSP-filer) fra tidligere anvendte Office-opdateringer mangler det skjulte bibliotek \Windows\Installer på din computer. MSP-filer gemmes på din computer efter fuldførelsen af opdateringsinstallationen, fordi de skal bruges til reference ved fremtidige opdateringer. Hvis filerne mangler, kan du ikke anvende Office-opdateringer. Som en følge heraf vil du måske heller ikke kunne afinstallere Office-produkter.
Er der nogen der ved, hvad man kan gøre?

Kommentar
Fra : mick673

Dato : 08-01-05 16:14

Hejsa...

Har du prøvet at sætte din cd i og lave en rep. af din installation ???

/mick