/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Skal I ha' tegnet hus?
Fra : spock28
Vist : 461 gange
100 point
Dato : 07-01-05 10:35

Hvis I står og skal bygge hus og skal bruge diverse tegninger, fx. grundplan, fundaments/kloakplan, detaljetegninger og facadetegninger, så er I velkommen til at kontakte mig for "assistance". Jeg har uddannelsen bag mig til at kunne klare den side af byggeriet...

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 07-01-05 10:37

Og den slags gør du gratis?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-01-05 13:56

Du får en femmer for arbejdet.
Reklameudgifterne er jo sparede.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-01-05 14:15

Start med genopførelse af Twin Towers, og sælg tegningerne til ham der skraldespands-laden
Go' weekend

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 07-01-05 21:51

Måske er det en god idé at oplyse, hvor i landet du bor?
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : spock28

Dato : 07-01-05 22:09

Jeg er fra Jylland, men det burde vel ikke være nødvendig at oplyse, for nu er der jo opfundet bil, tog, fly, skib m.fl. Og Internettet gør jo også sin del til en mindre verden. Spøg til side: jeg kører gerne et stykke for at tjene en lille skilling (samtidig svar på et par af kommentarerne)...

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 07-01-05 22:13

Det skal vist være en temmelig stor skilling for at dække udgifterne til at køre til fx. Nordsjælland eller Lolland/Falster. Du kan vel ikke tegne det hele uden at have set på det?? Sæt grunden var midt i en gl. mose?
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : spock28

Dato : 07-01-05 22:58

Nu om dage kan man faktisk godt sende eksisterende tegninger via mail og det er en stor hjælp. Sommetider er det dog nødvendigt at rejse langt for at opmåle et eksisterende hus (jeg har faktisk engang rejst så langt som til København - det lykkedes faktisk)... Mens det sommetider slet ikke er nødvendigt at se noget... Men det komme jo an på sagen. Har du da noget du skal ha' tegnet?

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 07-01-05 23:41

Desværre ikke. Det er vores drøm at bygge et hus selv, så vi kan få det lige som vi vil have det. Men det må vist vente, til vi vinder i lotto - eller arver en ukendt rig slægtning.
Hilsen Jette