/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Nogen der skal ha' tegnet hus?
Fra : spock28
Vist : 367 gange
100 point
Dato : 07-01-05 10:33

Hvis I står og skal bygge hus og skal bruge diverse tegninger, fx. grundplan, fundaments/kloakplan, detaljetegninger og facadetegninger, så er I velkommen til at kontakte mig for "assistance". Jeg har uddannelsen bag mig til at kunne klare den side af byggeriet...

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 07-01-05 10:37

Og den slags gør du gratis?

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 07-01-05 14:41

Hvis du ikke gør det gratis så lad dog være med at reklamere her.
Såvidt jeg ved er KANDU ikke beregnet til den slags salgsreklamer.
Der findes da mange andre steder at gøre det.
oz1eqp

Kommentar
Fra : topart

Dato : 07-01-05 19:12

Jeg er på udkig efter en som hjælpe med ideer til en vinkeltilbygning med carport og udhus. Er det noget for dig?

MVH

topart@ofir.dk