/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til Strandkro
Fra : Luke2000
Vist : 430 gange
500 point
Dato : 07-01-05 07:23

Jeg kan se du ikke stille spøgsmål så meget mere og det er til små point. Du skal da have så du kan stille mange spøgsmål til flere point.. Jeg griner altid når jeg ser dine spøgsmål.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-05 07:30

Kære Luke2000

Da strandkro i lighed med mig ikke er superbruger, så får strandkro ikke nogen glæde af din rundhåndede donation.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 07-01-05 07:32

så må han jo oprette sig..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-05 07:34

Du kan, hvis denne allestedsværende arne jacobsen som er syg i sjælen for at få point, dukker op i tråden give dem til ham. Du skal se hvad han kan finde på for 20 point, så du kan forvente det helt store show for 500

Bare et forslag

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-05 07:35

Ja det kunne han jo selvfølgelig. Er strandkro forresten en han??

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 07-01-05 07:38

Giver ingenting til arne jacobsen, og han er ikke velkommen i min tråd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-05 07:43

Forståeligt Luke2000, hvor er han det, men du skal ikke regne med at han efterkommer dette. Han har en skidt opdragelse og en kedelig natur, så han dukker nok op alligevel

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 07-01-05 07:45

skod at han ikke er superbruger... Nå men så giver jeg dem til den der kan sige en god vittighed.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 07-01-05 07:55

Tjener, De står jo med pegefingeren nede i min suppe.
- Jeg har betændelse i den, hr., og lægen har rådet mig til at holde den varm.
- Årh...stik den dog op i røven i stedet...
- Det gør jeg skam også, når jeg ikke er i nærheden af en tallerken suppe.

http://www.dagens-joke.dk/

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-05 08:05

Ahhh Luke2000. Giv nu strandkro tid, det kan jo være han??? følger dit råd om at blive superbruger. Det kan jo også være at vedkommende bevidst, som jeg, ikke er super bruger for at slippe for alt det ævl fra pointjægernes side.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-05 08:12

Luke2000 vær nu menneskelig. Det kan jo være at savlearne kommer med en kanonvits, i samme kvalitet / niveau som denne http://www.kandu.dk/dk/spg/56293#594569

Blondinen kommer hjem og finder sin lejlighed totalt raseret. Hun ringer til politiet og beder dem sende en betjent. Opkaldet over politiradioen besvares af en hundepatrulje, der hurtigt er på stedet. Blondinen sidder hulkende uden for, og da hun ser betjenten og hans hund, hulker hun endnu højere:
- Her beder jeg om hjælp, og så sender de en blind betjent!

Det er da humor der vil noget, Ik???

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 07-01-05 08:31

Hey, jeg er faktisk pisse træt af dig og din Fucking måde at være på! Kan du overhovedet tænke på andre end dig selv? Det tror jeg næppe! Men så er det vel også din mening jeg skal tilgive dig for det her!? Jeg synes der er pisse latterligt og jeg tilgiver dig ikk!! Jeg synes bare du skal hole op med at være så side egoistisk og gi mig den badering tilbage!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-01-05 09:12

*FASAG* hold da op mulberry..jeg sad med åben mund op polypper..og tænkte jamen det ligner da ikke mulberry og hvorfor er hun så sur på Luke ? *LOL* Læste de 2 første linier flerer gange..da jeg ikke helt kunne tro mine egne øjne..men så faldt tiøren jo til sidst..ajiii hvor var den hamrende go *LOL*

2 Marsboer sidder og kikker ned på jorden. Så siger den ene til den anden:Hvad siger du. intelligent liv eller hva? Tja...dem med hjerner virker okay, men dem med tissmænd er jeg temmelig usikker på.....Det må være deres husdyr.....

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 07-01-05 09:19

he he mango..

Kvinder har gået i miniskørt siden 60'erne, nice... Mand har sat hår siden 1910 jeg syndes, mandene klare det okay.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 07-01-05 09:19

hov der skulle stå ikke sat hår siden 1910.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-01-05 10:12

Luke? OG? skulle det bevise noget *FASAG*

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 07-01-05 10:38

nææ syndes bare at det ser ud til at ligemeget hvad man gør ser det ud til at man ender med at have sex med en pige.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 07-01-05 11:32

hmm er sku så misundelig så.. gad godt at lige meget hvad jeg gjorde endte det med sex med en pige.. sku ikke noget dårligt udfald

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 07-01-05 11:32

hmm er sku så misundelig så.. gad godt at lige meget hvad jeg gjorde endte det med sex med en pige.. sku ikke noget dårligt udfald

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 07-01-05 11:32

hmm er sku så misundelig så.. gad godt at lige meget hvad jeg gjorde endte det med sex med en pige.. sku ikke noget dårligt udfald

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-01-05 12:06

Luke..enten må du hamrende godt ud eller have en masse penge

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 500 point
Dato : 07-01-05 12:25

Hejsa Luke2000

Vil da lige gøre opmærksom på at når du acepterer et svar så bliver disse omregnet til superpoint

og med superpoint kan man ikke stille spørgsmål ,det kan man kun for ledige point

så med dine 500 point kan Strandkro ikke stille et eneste spørgsmål for,heller ikke selv om han/eller hender bliver superbruger.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-01-05 12:30

Tillæg

Der er 2 forskellige pointsystemer hos kandu.dk, det ene der kaldes Ledige Point, bruges til at stille spørgsmål og købe svar.
Det andet pointsystem bruges til at komme på kandu.dk's hi-score, og til at vinde præmier med, dette kaldes superpoint.

Ledige Point

Ledige point kan opnås på flere forskellige måder, som nævnt nedenfor.
1.   En gang i døgnet.
Hvert eneste døgn du lukker dig ind hos kandu.dk, vil du automatisk få tildelt 20 ledige point.
2.   Bliv superbruger
Hvis du tilmelder dig som superbruger, vil du automatisk få tildelt 200 ledige point.
3.   Bedømmelse af tip
Hvis du er en af de 5 heldige der får lov til at give stjerner til et tip, får du tildelt 10 ledige point. Det er rent tilfældigt hvilke 5 personer der får lov at bedømme et tip, så skynd dig ind og læs tips det kan være det bliver dig.
4.   Andre brugere køber dit svar
Hvis du har købt dig til et svar for nogle af dine ledige point (hermed menes, at du har accepteret et svar til dit spørgsmål), så vil spørgsmålet blive lukket. Fremover vil det koste andre brugere point at læse dette svar. Du vil få tildelt 10% ledige point af, hvad du selv har givet for svaret, hver gang en anden brugere køber det. Dvs. du får nogle af dine point igen, hvis andre finder dit spørgsmål interessant, du kan dog maksimalt få 50% af værdien igen.

Superpoint

Superpoint bliver som nævnt ovenfor, brugt til at komme på kandu.dk's hi-score, og dermed have chancen for at vinde flotte præmier.

Der er flere forskellige måder at fremskaffe sig superpoint som nævnt nedenfor.
1.   Du skal være superbruger.
For at kunne optjene superpoint skal du være superbruger.
Du kan blive superbruger inden for få minutter, bare ved at gå ind i din brugerprofil, og tilmelde dig.
2.   Svar på et spørgsmål.
Hver gang du svarer på et spørgsmål og dit svar bliver accepteret, får du det antal superpoint som spørgsmålsgiveren har udlovet.
3.   Svar på et spørgsmål inden for 1 time
Hvis du skriver et svar til et spørgsmål som bliver accepteret, giver dette dig superpoint. Hvis dit svar er skrevet inden for 1 time efter at spørgsmålet blev stillet, vil du få yderligere 10 superpoint, det gælder derfor om at være hurtig på aftrækkeren.
4.   Skriv tips
Hvis du har skrevet et tip, vil der være 5 forskellige brugere som får lov til at bedømme dit tip (hermed menes, at give tildeler tippet stjerner). Jo flere stjerner du får for dit tip, jo flere superpoint optjener du. Regnestykket ser således ud antal stjerner * 10 superpoint.

Brian

Godkendelse af svar
Fra : Luke2000

Dato : 09-01-05 06:25

Tak for svaret briani.