/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Savler manden under samleje ?
Fra : Strandkro
Vist : 841 gange
24 point
Dato : 07-01-05 05:09

Karoline Trebild von Krausberg som sponsorerede filmen "den liderlide Belinda" har nedlagt påstand om at 80% af alle hetero skilsmisse "fødes" det tidspunkt da kvinder under samlejen i et "kold øjeblik" ser på deres mands anatomiske reaktioner mens manden er i orgasmens ekstase.

Det dokumenterede hun med video optagelser hvor af fremgik at alle mand pustede og savlede under samleje .

Spørgsmålet er om hvorvidt savler manden under hele samleje - og hvorfor er det så usekset ?

Strandkro

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 07-01-05 05:25

Hvorfor ikke?
En hund med hængende mundvige er lovlig undskyldt for at savle, men en mand, der ikke kan holde styr på sin ansigtsmuskulatur og hvad der hører til indenbords må uvægerligt gøre det dårlige indtryk, at han virker som om han har dårlige gener og ikke værdig til at føre slægten videre, -også selvom han er i en "ekstatisk" situation. Det samme gælder med mænd, der prutter, bøvser, knækker fingre, bider negle, piller bussemænd når der er andre til stede, det er dyrisk, frastødende og dårlig og repektløs opførsel.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-01-05 05:38

Hej mulberry. Jeg havde squ lige glemt at du er af hunkøn, (det kan godt være lidt svært en gang i mellem, med alle disse intetsigende nick's), men nu er jeg da ikke længere i tvivl.
Hvis der er noget som helst ved handyret I ikke kan lide, så lad være med at elske med ham. Så nemt er det. Og så skal jeg nok lade være med at trætte I piger med XXXX-ting piger kan gøre når de kommer i ekstase. Uffeduffeda som Holniels plejer at sige.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-01-05 06:06

Godmorgen!

Strandkro, for hulen da også nogle underlige tanker du sidder inde med
Må nok indrømme, at jeg aldrig har oplevet en mand savle, eller også har jeg bare ikke lægt mærke til det

Taler vi forresten om savl, der 'vil noget' ligesom en amerikansk bulldog med to lange snørrebånd hængende - eller er det blot lidt opsamlet mundvand, som når vi bliver lækkersultne?!

//Creamy

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-01-05 06:08

Det første vil jeg nemlig nok have lidt besvær med at finde for særlig sexet

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 07-01-05 06:30

hmm Arne,- jeg kender mænd, med det samme synspunkt som det jeg lagde ud med her, men yes jeg er en sød Quinde. (sød er det kompliment oftest får, så intelligent m.m.)
Har iøvrigt heller ikke oplevet det 7-9-13

Accepteret svar
Fra : Trinethk

Modtaget 34 point
Dato : 07-01-05 06:49

Man kan da kun tage det som et kompliment hvis man har gjort det så godt for manden at han ikke formår at holde på sit mundvand.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-01-05 07:02

I love U for that one Trine.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 07-01-05 07:13

jeg foretrækker også at tage en dame bagfra... så slipper jeg da for at de ser mig savle...hehe

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-05 08:01

Kære arne jacobsen.

Jeg fornemmer at du har en usædvanlig kraftig spytsekretion (savler), og ser andet sted på Kandu, at du mener at have haft samleje med mere end 500 personer. Det må være forfærdeligt for dig. Årsagen skal vel nok findes i én eller flere af den række af neurologiske sygdomme, her i blandt Parkinsons syge, som kan forårsage dette fænomen.

Ofte ses denne voldsomme spytsekretion (savl) også i forbindelse med visse former for åndsvaghed. Så dette er jo osse en oplagt mulighed som årsag til dit "handicap". Du bør få hjælp med dit problem, så du kan gå på gaden uden at skulle vise dette frem. Det generer selvfølgelig ikke dig, men tænk på dine medmennesker.

Klamme / tandhjul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-01-05 08:10

Hvad søren kære lille KLAMME, har du endnu ikke fået dine sædvanlige morgensmæk af Moar og er blevet sendt i skole?
Du må hellere skynde dig lidt. Du ved jo godt Frøknen bli'r vred når du kommer for sent. Kan du ha' en god dag i skolen lille ven. Kærlig hilsen Onkel Arne.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-01-05 09:08

Ta' ham ovenfra (sid på ham), hvis det er så skræmmende - kvinder drævler da også, om end ikke fra mundvigen... men det ku' jo stamme derfra? På den anden side så er mandens fordrejede ansigtsmuskulatur i nydelse vel ikke KUN forbeholdt mænd... Q nyder det forhåbentligt også.
Sikken en morgentanke at sidde med... er det fra nettens ma"ridt"

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-01-05 09:52

Det er jo netop når vi mennesker er i ekstase at vi er allersmukkest synes jeg..om manden savler eller hvad han gør kan vel være lige meget*GG*
Hvis han skulle sidde og knække fingre eller pille bussemænd mens der er andre til stede, kanman jo bare bede ham lade være, hvis det generer én
CLAN ha ha, har du aldrig set en kvinde drævle...fra mundvigen altså?

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 07-01-05 09:53

Hhmmmm ! Sjove tanker her fra morgenstunden

Oven-Nedenfra, tja mulighederne er jo mange. Så for helv***, der støg tanken på langfart.
<Clan, din lille gav Hva´med et par kolde afvaskninger. Så er problemet løst her og lige nu, men det vender jo tilbage. Der er nok ikke andet at gøre end at "iføre" sig en savlesmæk.
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-01-05 09:54

CLAN forresten *GG* "Tag ham ovenfra" ...troede egentlig at sætningen fortsattre med....og ned *G*

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-01-05 09:56

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-01-05 09:59

oggggg min pervisitet byder mig at forlænge mango's udtalelse med... i en laaang glidende bevægelse

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 07-01-05 10:07

<CLAN.
Grin du bare, men det bliver det her, for hele nationen, kæmpe problem IKKE løst af. Forresten, hvad så efter den laaaange gliiiiiiiiiiiiiiidende bevægelse ? Og i øvrigt skal du vel snart til at passe dit job.
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-01-05 10:10

CLAN ajiii det er da ikke perverst *GG*

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-01-05 10:18

Søren din øbo' så synger man da "Jump the little kangaroo"
mango... nej da, men nogen ku' jo skolde sig på morgenkaffen (sarte sjæle)

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 07-01-05 10:19

<mango.
Du har fuldstændigt ret. Det er livsnydelse når tingene går op i en højere enhed.
Det ved CLAN godt. Også selv om han bor på den forkerte side.
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-01-05 10:23

Sorry... at vi tæppebomber dit indslag, men du ser med hvilken seriøsitet det bliver taget. Du overlever det nok, det der med de 24 points, og hvis du virkeligt elsker din partner, så elsker du ham, uanset hvordan han ser ud.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 07-01-05 10:25

Nååååeee. Det var jo det her savle-drævleri vi kom bort fra. Hvordan løser vi problemet, eller skal vi overhovedet løse det ?
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-01-05 10:34

Læbepromade med Superglue, men det fratager jo den kvindelige ½-del for en HEL del nydelse

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 07-01-05 10:34

Upsss. 2 sjæle, 1 tanke, 4 R*vballer på en planke. Se det er poesi i "veltklasse". Det er kun muligt for os øst for Store Bælt at fostre så store og fremadrettede tanker
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-01-05 10:38

Ja ja det er godt med dig fra Isla el Diablo
Kommer til at tænke lidt over det... man ku' jo også få indopereret en vandtæt lynlås (så'n en skal quinderne sgu' også ha' monteret)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-01-05 10:40

eller hwa' med en Velcroforstærketvandtætgummelæbebeskytter

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-01-05 10:42

AV for SØREN hvor i 2 kan *LOL*

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 07-01-05 10:43

Ja-ja. CLAN Gode forslag. Nu mangler vi bare at høre om spørgsmålet er besvaret og godkendt.
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-01-05 10:46

Til slut...

for mit vedkommende, så montere min bedre ½-del mig med en gammel kornsæk fra DLG over hovedet. Hun påstår gen bliver kønnere af det... minder mig om vitsen: Hvad skal man gi' sin kone i julegave?
- En gasmaske !
Den har flere indlysende fordele:
1. Hun bliver kønnere med den på.
2. Man slipper for dårlig ånde (og savl).
3. Hun vrider sig som en på 16 når man holder over luftfiltret.

Slut herfra

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 07-01-05 10:46

<mango, Det er nok vort oprindelige fag der gør det.
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-01-05 10:47

næsten da... sorry for indlysende stavefejl (må ha' tastaturvirus)
Hygge...
Søren/CLAN

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 07-01-05 10:51

Ok. til jeg alle med et tak for "sludderen" og også slut fra
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-01-05 10:53

Naaaah, jeg kan ikke nære mig (har slet ikke fornemmelse for at stoppe imedens legen er god)
mango... Søren øbo' og undertegnede er begge udlært i "at dunke jern"

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-01-05 10:56

NB: For mit vedkommende startede det med Smed & Maskinarbejder, men der er blevet hægtet en del på siden, og det er ikke kun kg. på sidebenene (bare for at komme Isla el Diablo i forkøbet).

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 07-01-05 10:57

, Dunke jern og så er det SLUT

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-01-05 10:58

Ja i er nogle spradebasser CLAN...for dælen da *LOL*

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-01-05 10:59

ja og nu har vi lært at 2+2 = 22 (da tværsummen af 22 jo er 4)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-01-05 11:18

Til slut: Hvem filmede? Bare lige en tanke som slog mig!
I øvrigt en syg tankegang af Karoline Trebild von Krausberg, der helt sikkert lider af en eller anden form for kompleks, siden hun bliver nød til "i videnskabens tegn" at nedgøre det modsatte køn igennem en film... om savl - tak for kaffe! Send Karoline Trebild von Krausberg til en hjernevrider, og lad os få en debat om hvad han/hun så fik ud af at analysere det indre af Karoline Trebild von Krausberg's kraniemuffe... hvis de i det hele taget fandt noget.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 07-01-05 11:21

Selv tak. Et interessant spørgsmål !
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 07-01-05 11:25

Tør jer nu om munden!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-01-05 11:57

Oj, hvor I har det sjovt ser det ud til

Mænd der savler???
Mulberrys 5:25 rammer plet bortset fra, at hun glemte en ting mænd ikke bør når der er andre til stede: Klø sig i R.....

mvh dova

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 07-01-05 13:19

Er det forbeholdt kvinder?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-01-05 13:47

valde..sådan noget gør vi da ALDRIG i offentlig rum..er du tosset mand? *GG*

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 07-01-05 14:01

nåe! Tja måske!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-01-05 15:31

skule lige ind og se om I stadig "savlede"
Go' weekend til alle... til orientering så vises Turner og hund - Amerikansk familiefilm fra 1989.
(Turner & Hooch ) på TV2 i aften... hvis man da skal sidde og savle, og ik' har andet at give sig til.

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 11-01-05 22:31

Til Creamygirl fra Strandkro

CITAT
Taler vi forresten om savl, der 'vil noget' ligesom en amerikansk bulldog med to lange snørrebånd hængende !
eller er det blot lidt opsamlet mundvand, som når vi bliver lækkersultne?!

Ja til dele !

Men hvad synes du - er det usexet ?

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 11-01-05 22:31

Til Creamygirl fra Strandkro

CITAT
Taler vi forresten om savl, der 'vil noget' ligesom en amerikansk bulldog med to lange snørrebånd hængende !
eller er det blot lidt opsamlet mundvand, som når vi bliver lækkersultne?!

Ja til dele !

Men hvad synes du - er det usexet ?

Godkendelse af svar
Fra : Strandkro

Dato : 11-01-05 22:48

Tak for svaret Trinethk.

CITAT
Man kan da kun tage det som et kompliment hvis man har gjort det så godt for manden at han ikke formår at holde på sit mundvand

Svar;
Jeg valgte dit svar som det bedste med følgende begrundelse:
Det er ikke usexet når mand savler - da det gør de hvergange de ser på et godt steg,

Det er bestem helle ikke usekset når manden savler under samleje - Det gør jo jord og betonarbejder også. Strandkro

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 11-01-05 23:15

Til Trineth
Rettelse.

Det er bestem helle ikke usekset når manden PUSTER under samleje -
Jord og betonarbejder også PUSTER .

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 12-01-05 01:21

Tak for det Strandkro.

men jeg forstå dog ikke noget af det her: Det er bestem helle ikke usekset når manden PUSTER under samleje -
Jord og betonarbejder også PUSTER

Men det er sikkert mig der er væk fra vinduet :S

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 12-01-05 13:14

Trineth
De "arbejder hårdt for sagen"
Strandkro

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 12-01-05 15:05

Strandkro< Hahahahah nååå ja

Kommentar
Fra : bowfer

Dato : 28-04-08 21:38

Har aldrig hørt noget lignene :D.. er selv mand, og mener bestemt ik jeg savler og pruster, gisper nok lidt efter vejret, men hvem gør det ik hvis man laver noget længere tid af gangen. Tror ik det helt normalt at man savler under samleje, og hvis man gør må det jo tages som en kompliment, manden der savler ved samleje, må nyde samlejet i så høj grad at han glemmer alt omkring sig selv sit savl hehe :)..... MvH Martin