/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Forstærker..
Fra : Tha_T.I.M.C
Vist : 535 gange
100 point
Dato : 06-01-05 20:58

Kunne godt bruge lidt hjælp endnu engang..
Hvordan tilslutter man den her forstærker til en Mp3 afspiller? : http://thansen.dk/product.asp?c=379538124&n=1200266496&pn=1220603999
Jeg har brug for et hurtigt svar.. så håber på hjælp hurtigt..

- Tim.

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 06-01-05 21:01

Der må være en "line in" til kobling hvis der ikke er det så kom med til koblingsmulighederne
Tempra

Kommentar
Fra : Tha_T.I.M.C

Dato : 06-01-05 21:03

Og fatter så ikk særlig meget af det du siger der.. er ikke den store ekspert på det område. håbet på et simpelt svar.
så måske kan du gøre det lidt lettere for mig at forstå hvad du mener?..

- Tim..

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 06-01-05 21:10

Med en ledning med fonostik. Se http://80.63.17.25/DAT/pic/m/42950_3.JPG

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 06-01-05 21:11

Kunne du sige noget om hvilke tilslutnings muligheder der er op forstærkeren - hvad hvert stik / Tilslutning hedder og hvad udgangen hedder på MP3 afspilleren

Kommentar
Fra : Tha_T.I.M.C

Dato : 06-01-05 21:14

Kan man ikk bare bruge ,2 han phonostik og, et han jackstik?.. men vil gerne vide noget præcist om de stik?.. og hvad jeg skal købe.. for det lidt dumt at stå og bruge penge på nogle stik der er forkerte..

- Tim.

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 06-01-05 21:15

Der er jo kun den ene indgang.. du skal have ledninger med det stik der passer og evt omsættere til din MP3 afspillers udgang så skulle det virke

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 06-01-05 21:19

Mp3-afspilleren har sikkert en lille jack-indgang.
Så skal du købe et kabel med fono-han stik i den ene ende og et lille jack-stik i den anden. (ende)

Kommentar
Fra : Tha_T.I.M.C

Dato : 06-01-05 21:20

Der er RMT på forstærkeren, og Left, Right Input. udgangen på Mp3´en sådan en udgang der er på alle håndbårende musik afspiller.. men ellers tror jeg det ville være lidt lettere hvis du trykker på linket.. for kan ikk helt forklare det..

- Tim.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 06-01-05 21:20

går ud fra at det er en lille mp3 afspiller til at have i lommen som du vil ha til køre på en bil forstærker
så skal du have et stik som går fra Jack til fono.. tror ikke det kan købes men de fleste butiker kan lave en til dig..

Kommentar
Fra : Tha_T.I.M.C

Dato : 06-01-05 21:23

hvad så med left og right input på forstærkeren, justuniverse, skal det så være et Y-adapter stik med 2x han i den ene ende til input i forstærkeren og et lille jack-stik i den anden ende til Mp3´en?..

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 06-01-05 21:34

Ja, lige præcis. Og jeg VED at de kan købes

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 06-01-05 21:40

Øverst her til 6 kr. pr. meter.

http://www.av-connection.com/?campid=6

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 06-01-05 21:41
Kommentar
Fra : hesp

Dato : 06-01-05 23:10

hej
det stik som i alle snaker om skal du bruge

her er det stik på din forstærker du skal bruge
http://thansen.dk/viewpicture.asp?c=379538124&n=1200266496&pn=1220603999

mini jackstik (som man har i enden af hovedtelefoner)
2 fonstik "han" (han=en lille t........ ) (som man bruger til en CD'er )