/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Spille Spil på komogvind.dk
Fra : Nuserpigen
Vist : 3998 gange
200 point
Dato : 06-01-05 20:34

Hejsa....
Min veninde har fået problemer med og spille spil på komogvind...
Hun kan godt logge ind i spillene, men det er ikke alle spil, hun kan spille... hun kan ikke skrive i chatten, og f.eks i Sketchmaster kan hun slet ikke skrive, hverken i chat eller i spillet...
Vi har prøvet diverse ting under teknisk support på siden, men intet hjælper...
Hvad kan være galt??
Det har virket med mellemrum....
Her er et link til siden: http://www.komogvind.dk/
På forhånd tak

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 06-01-05 20:38

Du skal have et program der hedder "Microsoft Virtuel Machine"
Hvis du give din mail her så kan jeg sende det til dig
VH Tempra

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 06-01-05 20:51
Kommentar
Fra : tempra

Dato : 06-01-05 20:57

Troldenesdhb>
Ja det var "nemt" Det kan enhver da se..
Tempra

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 06-01-05 21:03

Det har vi prøvet, det hjælper ikke.....
Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 06-01-05 21:04

hvem har sagt det skal være nemt???

Men at henvise til Ms Java????? Samt at ønske at andre udlever deres mail adresse til nogle de ikke kender????

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 06-01-05 21:08

Cookies instillinger eller sikkerhedsindstillinger... Har i prøvet det???

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 06-01-05 21:28

hejsa på denne side kan du muligvis se hvad problemet er http://www.komogvind.dk/teknisk2.php

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 06-01-05 22:32

Alt det har vi prøvet.....
Det virkede igår.... men i dag virker det altså ikke....

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-01-05 22:47

Hejsa

Prøv følgende

Gå op i fanen funktioner-vælg internetindstillinger

Her går du ned og klikker på slet cookies og klik også på slet filer

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 06-01-05 23:18

Hejsa Briani....
Det har vi også prøvet....
Det er mærkeligt.... den ene dag virker det, den anden gør den ikke....
Hilsner fra Nuserpigen

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 200 point
Dato : 06-01-05 23:21

Hejsa igen

hvis du kører med xp eller me

så lav lige en systemgendannelse-gå tilbage til den dato som du ved at det virkede

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : vege.dk

Dato : 07-01-05 00:44

Kan det ikke bare være at det er dårligt programmeret?

Det er vel lidt ligessom med Desert Combat spillet. Det virker kun 80% af tiden.

Det er 2 gutter der har siddet og lavet det selv, så vidt jeg har hørt.

Skriv til supporten, eller kontakt dem via mail, og hør også nogle af de andre brugere hvis man da kan det..

Kommentar
Fra : dk

Dato : 07-01-05 00:57

VM
kan hentes her
http://java.com/en/index.jsp
klik på det gule icon "GET IT NOW/FREE DOWNLOAD"

første gang sun's vm bliver aktiveret skal du klikke på "Always"

Godkendelse af svar
Fra : Nuserpigen

Dato : 19-01-05 23:06

Hejsa
Takker for hjælpen til alle
Vi fik en ven til og kigge på det, han sad og rodede med det i 5-10 min. og så virkede det....
Hvordan han helt gjorde det, ved jeg ikke......

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : ruthy43

Dato : 28-09-06 14:44

Hej Nuserpigen
kunne du ikke forsøge at få din ven til at give en forklaring-har selv problemer med komogvind.
rruthy