/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Slettet E-mail
Fra : cccf
Vist : 1205 gange
100 point
Dato : 06-01-05 17:50

Kan man hente slettede E-mail hjem igen på , PC ??

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 06-01-05 17:57

Slettet fra hvad?

Der er jo stor forskel på om du har slettet dem fra din computer, fra en server, hvilken adresse der er tale om, hvilket program du bruger.

Er det POP3 mails?
Bruger du Outlook/Outlook express
Har du slettet dem fra slettet mail eller bare fra indbakken?

Flere oplysninger tak

Kommentar
Fra : Ringo_Gringo

Dato : 06-01-05 18:05

ja det kan man godt :]

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 06-01-05 18:11

Jeg har slettet dem fra min computer.

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 06-01-05 18:14

Hvordan henter jeg dem hjem igen ??

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 06-01-05 18:16

gå i slettet post og hent dem

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 06-01-05 18:19

De skal jo hentes hjem fra min server !

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 06-01-05 18:26

Problemet er at der er fejl på min harddisk så jeg bliver nød til at formatere den,
men jeg havde nogle E-mail liggende som jeg ikke fik læst efter jeg havde hentet dem hjem, så mit spørgsmål er nu om jeg kan hente dem hjem på ny, med en ny harddisk.
Og hvordan gør man så det.??

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 06-01-05 18:27

hvis du har hentet dem med et post program, og slettet dem, samt slettet dem fra slettet post. Så er de væk.

De ligger IKKE på serveren. Kun hvis du har bedt den om at gemme en kopi på serveren, men det er en indstilling du selv skal sætte, så det har du jo nok ikke. DVS de er væk

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 06-01-05 18:37

Vores indlæg krydsede hinanden. Når du har hentet dem, så er de IKKE på serveren mere.

Hvilken udbyder bruger du?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 06-01-05 18:39

Prøver lige igen, er der tale om POP3 mails?
Hvilket program bruger du?
Er disken formatteret eller har du stadig din pst fil? (såfremt du bruger Outlook)

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 06-01-05 19:30

Jeg bruger Outlook Express og pop3 mails
Jeg kan moske sætte harddisken i som slave, men hvad skal jeg så gøre ?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 06-01-05 20:25

hvis du sætter den i som slave kan du finde dem igen, hvis disken dur.......

du søger blot på det drev, finder dine filer og exporter dem derfra

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 06-01-05 20:26

hvis du sætter den i som slave kan du finde dem igen, hvis disken dur.......

du søger blot på det drev, finder dine filer og exporter dem derfra

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 06-01-05 20:44

Ja det er meget godt , men, hvordan finder jeg disse, eller den fil, hvor skal jeg lede og hvad hedder de ??

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 06-01-05 20:50

Når jeg åbner min slave har jeg 4 mapper de hedder:
$win_nt$~~bt
Document and setting
Program
Windows

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 06-01-05 20:53

kan du starte ved at finde filen i denne placering??

"C:\Programmer\Outlook Express\msimn.exe"

Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 07-01-05 00:01

Du kan ringe til din Internet-udbyder, de er gerne behjælpelige med, at sende dem en gang mere fra serveren!
Sæt postprogrammet op på den nye/formaterede hd, og ring. De ligger stadig på deres server.

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 07-01-05 09:46

Tak kimsdk
Jeg vil prøve at ringe til dem, det er hos Tiscali jeg har denne E-mail adresse.

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 07-01-05 10:23

troldenesdhb
Nu har jeg fundet en fil under outlook expres som hedder "msimn.exe. og lagt den på en diskette. Der står det er en pf.fil ??? er det den du mener ?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 07-01-05 14:24

???
som jeg har forstået dig, så bruger du den disk som slave.............. Hvis det er korrekt, så prøv at trykke på msimn.exe filen. Se om dit gamle post program ikke starter op, og så tag den derfra. Jeg tror du har lidt for mange gode råd kørende lige i tiden, prøv at følge 1 tråd, om det er min eller kimsdk er mig underordnet. Jeg ville prøve kims, men jeg tror ikke den holder, men det er forsøget værd.

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 07-01-05 15:16

Ja Jeg har talt med Tiscali og det kan ikke lade sig gøre.
Hvis jeg prikker på den fil "msimn.exe" beder den mig om at vælge et program til at åbne den med. Jeg kan se at der er en pf fil hvis jeg åbner den i Word pat kommer der ikke til at stå andet end "vollapyk" som jeg har skrevet tidligere til dig (troldensdhb) ligger den nu på en diskette.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-01-05 15:42

Webmail - har Tiscali ikke et sådant arrangment?

Det har de fleste udbydere.

Der kan du se de mails, du har modtaget i dit mailprogram.

Du skal bruge det samme password og brugernavn, som i dit mailprogram

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 07-01-05 16:05

troldenesdhb:
Hvad nu hvis jeg kopierer hele autlook express mappen over på en CD, sletter autlook expres på den harddisk hvor windovs fungerer og henter hele autlook ind fra cd.
Skulle jeg så ikke når jeg åbnede autlook i Win få den gamle autlook ???

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 07-01-05 16:11

giv mig lige 10 min, jeg har lige dit spg videre i et andet forum. Jeg er vist ude på glatis

Til Camillasmoster

Hvis man har hentet det, så er det jo IKKE på serveren mere.

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 07-01-05 16:54

Jeg er nød til at lukke ned nu.
kommer igen i morgen
hilsen
cccf.

Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 07-01-05 17:04

Når du aktiverer/trykker på filen 'msimn.exe' prøver du at starte Microsoft Outlook Express, og, da du ikke mere har dette program installeret, kan pcéren naturligvis heller ikke finde det.
Shame On You, Tiscali. De kunne, hvis de ville, meget let finde din post igen for de sidste 5 år - hvordan optrævler politiet børneporno? Hvordan kan man se hvad folk har sendt de sidste 5 år? O.s.v. Det er nok fordi de ikke vil have gud og hver mand til at ringe hvergang de har slettet julekortet fra tante Anna!?
Vil de ikke hjælpe dig, så er jeg nok nød til, at sige det rent ud: Din post er forever lost!!! MEDMINDRE du er lidt skrap rent edb-mæssigt. Det kan nemlig godt lade sig gøre, at "unformatte" (fortryde formateringen) en hd. Start pcén op på den nyformaterede hd med en startdiskette i, skriv: unformat C: og tryk enter. Det kræver dog en lidt speciel startdiskette, som jeg desværre ikke kan hjælpe dig med her og nu.

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 07-01-05 17:09

kÆRE KIM:
PRØV AT LÆS MIT SIDSTE INDLÆG
jEG HAR IKKE FORMATERET MIN DISK
Jeg kan bare ikke åbne den som masterdriver.

Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 07-01-05 17:18

Sorry du!
Kan ikke huske hvad postfilen hedder i Outlook Express (I Outlook hedder den ?.pst).
Prøv at lede på nettet, det burde være til at finde. Installer så Out... Ex.... på C:, og kopier filen over på C:.
Det burde virke.

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 100 point
Dato : 07-01-05 17:30
Kommentar
Fra : cccf

Dato : 08-01-05 11:12

Hej troldenesedhb:
Jeg har været inde og kigge på din henvisning og forsøgt at komme ind som beskrevet.
men den mappe som hedder "lokale indstillinger" kan jeg ikke finde ??
og derfor kan jeg heller ikke komme videre til \Application Data\Identities\.
Hvis du er ved at være træt af mig må du sige til "jeg bliver ikke sur"

Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 05-08-06 12:50

Tak for svaret troldenesdhb.