/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
IMESH?
Fra : sebastiansjessie
Vist : 1139 gange
50 point
Dato : 06-01-05 15:57

Hvorfor er Imesh ikke godt? Så nemlig at nogen havde skrevet at man skal holde sig fra det.. Hvorfor?

Kommentar
Fra : smor20

Dato : 06-01-05 17:08

Hej... Jeg har haft Imesh .. komme godt lide det i starten men så fandt jeg ud af det der er en masse spyware i den... man kan godt få den uden spyware men jeg kan ikke liiige huske hvor det var...

Ellers sys jeg det er fint

smor

Accepteret svar
Fra : tempra

Modtaget 50 point
Dato : 06-01-05 20:17

Prøv denne adr: http://usuarios.lycos.es/imeshlite/imesh-lite-download-/
Men efter min mening (med risiko for at blive overfaldet med meninger om www.antipiratgruppen.dk og andre skinhellige personer) så vil jeg mene at DC++ er et bedre program mht. virus og spy.. mulighederne er også bedre da man kan komme direkte i kontagt med udenlanske servere....
Jeg vil i samme åndredrag sige at pas på med hvad du deler ikke fordi antipiratgruppen er en reel trussel, men en samlig kunstnere der ikke kan leve af det de laver og derfor lavet denne antipirat gruppe som er et helvedes arbejde at kæmpe med.. Har selv været turen igennem.... Efter min mening er en musik CD/DVD film en reklameprodukt på linie med en T-Shirt eller kasket med et firmalogo altså noget man uddeler gratis. Musik skal opleves Live og film skal ses i biografen, Kim Larsen siger højt og flot på DVDén "det var en torsdag aften" kopier bare løs, så kan vi andre komme ud og spille for et publikum som trods alt er det sjoveste.. DC++ kan hentes på www.download.com....
PS.. Der er nogen her på kandu der er vildt tilhængere af antipiratgruppen, men disse personer er også dobbeltmoralske da de også bruger P2P programmer..

Godkendelse af svar
Fra : sebastiansjessie

Dato : 05-04-05 16:28

Tak for svaret tempra.