/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
hva
Fra : 10.Totti
Vist : 478 gange
15 point
Dato : 05-01-05 23:19

Phytochem 100% Monohydrate Kreatin, er som navnet antyder 100% rent kreatin. Kreatin er et produkt sammensat af aminosyrene Glycin, Arginin og Methlonin, som bliver dannet i leveren. Kreatin er en vigtig energi reserve for muskulaturen. Ved brug af kreatin som tilskud forbedrer man genopbyggelsen af muskulaturen og ens udholdelsesevne. Kreatin er specielt velegnet hvis man træner ofte og derved forbrænder musklernes kreatin, dette bevirker at musklerne føles trætte.

hvis man træner får man så noget ud af og tag dem

Kommentar
Fra : kurtemu

Dato : 05-01-05 23:41

Da jeg tog kreatin blev jeg stærkere og kunne tage flere kilo i korte eksplosive løft. Men det er spil af penge, man vokser ikke hurtigere af at tage det, man kan komme til at se større ud, men det er pga at kreatin binder vandet i kroppen.

Hvis du vil have muskler, så skal du løfte tunge vægte med få gentagelser.

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 06-01-05 00:07

jamen er os det jeg vil opnå...og se større ud...går ik efter og blive stærkere...men hvordan er det med sån nogle piller..hvormange ska man tag om dagen og hvornår osv

Accepteret svar
Fra : kurtemu

Modtaget 25 point
Dato : 06-01-05 00:26

Hvis du vil se større ud ved at bruge et middel som binder vandet i kroppen så æd en masse salt....
Du ved jeg ikke med kreatin i pilleform, men det er vel det samme som i pulverform. Man starter med at loade i en 7dags periode, hvor du skal spise ca 20gr om dagen.
5gr om morgenen, 5gr før træning, 5gr efter træning og 5gr om aftenen.
Efter de 7 dage kan du nøjes med ca 2gr før og efter træning.
Efter 2mdr holder du en pause med kreatinen på ca 2-3 uger også starter du igen.
Hvis du seriøst vil tage nogle kilo på så hæld noget protein pulver i hovedet, det er helvedes dyrt, men det virker. Jeg tog ihverfald en go gang på, næsten for meget...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-01-05 04:25

Nu drejer det sig vel ikke kun om at se større ud, størrelsen skal vel også sidde de rigtige steder? Hvis du bare tager sådan nogle midler vil størrelsen komme overalt og ikke kun på musklerne. Jeg vil anbefale dig at du i stedet bruger nogle timer ugentligt i et motionscenter. Du ender med at synes så godt om det, at du slet ikke kan undvære det.
Den tankegang du giver udtryk for, kan meget nemt være første skridt i retning af at blive en seriøs misbruger af præstations-fremmende midler. Og dette er en livsfarlig retning at slå ind på. Hilsen Arne J.

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 09-01-05 17:26

hva er bedst,,,piller eller det der pulver...vil helst piller

Godkendelse af svar
Fra : 10.Totti

Dato : 20-01-05 19:00

Tak for svaret kurtemu.