/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvor er det nu liiige...
Fra : michaelmoeslund
Vist : 666 gange
100 point
Dato : 05-01-05 23:07

Hvor er det lige jeg ændre/bestemmer hvilket program der bruges til, at åbne billeder i internet browseren??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-01-05 23:11

åbner billederne ikke i browseren?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-01-05 23:13

Ja, browseren skal da kunne vise de almindelige billedformater.

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 05-01-05 23:14

njajj...

computeren insisterer på at alle filer er "nero fotosnap viewer file"
-også selv om jeg har afinstalleret nero

-øv!

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 05-01-05 23:17

Gå i f.eks. Stifinderen og vælg "Funktioner" - "Mappeindstillinger"
Her vælger du fanen "Filtyper"
Så finder du den billedetype (jpg, gif, png og evt. bmp gætter jeg på) og sletter dem.
Næste gang du dobbeltklikker på et billede for at se det vil du blive spurgt hvilket program, der skal bruges, og om det skal bbruges hver gang.
Så finder du bare frem til ieexplorer, sætter flueben i "brug dette program hver gang" og trykker ok.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-01-05 23:17

I stifinder ; højreklik og vælg : Åbn med...
I Explorer ; højreklik og vælg : Gem billede som... og brug derefter et billedbehandlings program til at åbne filen.

??? </MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : allanni

Modtaget 110 point
Dato : 05-01-05 23:17

Du åbner stifinderen, vælger funktioner, mappeindstillinger og vælger filtyper.
Her ruller du så nedad og SKIFTER nero-navnet ud med eksempelvis iexplorer, hvis det lige er browseren, du ønsker at bruge.
Meget let.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-01-05 23:18

prøv at højreklik på et gemt billede Gå ind under egenskabr og Skift og vælg Internet explorer

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 05-01-05 23:19

-Ked af det...konen lokker mig i seng...

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 05-01-05 23:20

Hej der..
Åben Denne computer - gå i Funktioner og vælg mappe indstillinger under Filtyper kan du selv bestemme hvad der åbner hvilke filer - Gu skulle også gerne kunne h-klik på ønskede fil og finde et punkt der hedder Åben med..
her kan du vælge hvad du ønsker at åbne med.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-01-05 23:21

Bedre end billeder

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 05-01-05 23:21

Nu forestiller jeg mig pludseligt nogle andre billeder...

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 05-01-05 23:25

justuniverse> LOL

Kommentar
Fra : joanjoergensen

Dato : 05-01-05 23:42

SWEET DREAMS!

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 06-01-05 18:18

halløj igen...

nu har jeg prøvet det der med at skifte hvilket program der skal åbnes med,i stifinder/funktioner/mappeindstillinger/filtyper..

Og så har jeg genstartet dyngen,bare lige for at gøre noget..

De billeder jeg har liggende i min outlook påstår hårdnakket at de stadig er "nero fotosnap viewer file"

øvøvøv

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 06-01-05 23:17

Hej igen.
jeg ville nok fjerne nero fotosnap viewer og derefter (hvis du vil have den) installere den igen og husk at vælge fra når den kommer op og sprøger om du vil anvende den som standard viewer.

Godkendelse af svar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 07-01-05 10:12

Tak for'et allanni

selv om filen påstår, at den er den der nere snapfoto ting kan jeg nu åbne den i explorer....

jaaaaah bølge....

mvh michael