/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Trille, Stille Folk
Fra : Fattig
Vist : 1069 gange
100 point
Dato : 05-01-05 23:06

Jeg har en indspilning af Trille´s Stille Folk på bånd, denne er jeg ved at overspille til CD, men jeg har ikke titlerne på de enkelte numre. Er der en "derude" som kan hjælpe ?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-01-05 00:30

En søgning på Biblioteksdatabasen efter Trille og Stille folk giver 0 hits. Er du sikker på at båndet hedder Stille folk? Det lyder underligt at hun skulle have udgivet en MC der ikke findes på noget bibliotek i Dk.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 06-01-05 00:39

Der er da vist mindst to der hedder trille, Hende med "øjet" Det var vel oikke så meget stille folk hun sang om, så må det være en af de andre!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-01-05 00:42

valde - sjovt nok er den eneste der findes på biblioteket den gamle Trille med "Øjet i det høje".

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-01-05 00:47

valde - i øvrigt har hun indsunget mange viser også om stille folk. Hun har også indspillet en decideret Juleplade. Jeg tror ikke du kender hendes repertoire.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 06-01-05 00:47

KASSETTE-
LYDBÅND
Læg i kurv

Trille
Stille folk

Trille med Ole Fick, Kim Menzer, Thomas Clausen, Hugo Rasmussen og Carsten Smedegaard
1 kassettebånd, Stereo
Forlag: Metronome
Metronome KSB 155507

Se detaljer

Søg litteratur om Trille

GRAMMOFON-
PLADE
Læg i kurv

Trille
Stille folk

Trille med Ole Fick, Kim Menzer, Thomas Clausen, Hugo Rasmussen og Carsten Smedegaard
1 grammofonplade, Stereo + 1 tekstbilag
Forlag: Metronome
Metronome MLP 15507

Se detaljer

Ja jeg fant det her

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-01-05 00:49

Hvor henne?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 06-01-05 00:50

Nej det gør jeg ikke, bibliotekets søgerbase beder om flere detaljer, det må betyde at der er flere titler

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 110 point
Dato : 06-01-05 00:52

Nå, nu fandt jeg den osse så her er indholdsfortegnelsen over kassettebåndet:

Indhold:
Rosmari ; Goddag gamle dag ; Kvarter i fem ; Hverdag ; Du spør dig selv ; En sang om stille folk ; Velfærdsundersøgelsen ; Ellinor ; Kære Gud ; En bænk i solen ; Historien om Karen Hansen ; Jeg havde ondt i hovedet

Så er der svaret. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 06-01-05 00:52

Det er på samme søgebase som jeg flere gange har set dig henvise til Aj
Valde

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 06-01-05 00:54

Det er på samme søgebase som jeg flere gange har set dig henvise til Aj
Valde

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 06-01-05 00:55

Det er på samme søgebase som jeg flere gange har set dig henvise til Aj
Valde

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-01-05 00:56

Valde - Ja - jeg søgte blot ikke i Musiksøg første gang. Tak for hjælpen. Får jeg point for svaret deler jeg med dig.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 06-01-05 00:58

Det slap jeg godt fra Ventede flere min. og trykkede igen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-01-05 01:00

Tryk aldrig mere end 1 gang, der er bare serveren der af og til er lidt (meget) langsom i optrækket.

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 06-01-05 01:50

Tak for svaret arne.jakobsen.Det er godt, og da det var dig der fandt titlerne skal du også ha´pointene, men fint at du deler gevinsten med Valle.

Kommentar
Fra : ans