/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
kaninunger....
Fra : 7777
Vist : 756 gange
50 point
Dato : 05-01-05 19:46

Hej alle samme....
Jeg skriver fordi jeg håber at der er nogen der har kanununger til salg...... Det skal helst være i nordjylland, og det skal være 2 hunner gerne sort/hvid og måske brun/hvid... er der nogen der kan hjælpe mig...de skal være vant til at være ude..

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 05-01-05 20:05

det har alle da, men det er vist ikke lige tiden, se på gul og gratis.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 60 point
Dato : 05-01-05 20:12

Du kan prøve på www.dyrenettet.dk

mvh dova

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 05-01-05 20:14

min onkel har masser kaniner, og bor i hjørring, mon ikke han har nogen unger til salg.

Kommentar
Fra : Bjerner

Dato : 05-01-05 20:39

Prøv at tage et kig forbi Danmarks Kaninavlerforening på http://www.kaniner.dk/ og kig under "Avlerkatalog".
Det er sjældet, at man ved hvad man får, hvis man køber kaniner (eller dyr generelt) gennem gul og gratis e.l.
Har du planer om, at de to kaniner gå sammen ??

MVH
Bjerner
www.kaninhop.dk

Godkendelse af svar
Fra : 7777

Dato : 06-01-05 17:46

Tak for svaret dova.