/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
maxi cylinder
Fra : Nikker
Vist : 1030 gange
75 point
Dato : 05-01-05 18:14

hej igen :)

hvis jeg sætter en broret cylinder på en maxi er der så andet der skal laves om?

Accepteret svar
Fra : trukni

Modtaget 85 point
Dato : 05-01-05 19:45

Hej Nikker.

Jeg ville Ville file ca. 3 mm af stemplet ved indsugningen. Plane topstykket. Geare den lidt på forreste tandhjul, ikke for meget. Købe et tunudstødning, den der ligner den originale. En lidt større strålespids ( eksperimenter )
Det er det man kalder en let tuning.

HILSEN TRUKNI

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-01-05 21:09
Kommentar
Fra : rpje

Dato : 05-01-05 21:48

Der skal en anden pot på. Ellers kan du bore hakke og trampe, Det giver kun omkring 20 ekstra.
Men hvis du smider en ny pot på så sker der ting og sager.

Den skal jo kun komme af med skidtet.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : Nikker

Dato : 05-01-05 22:19

er der ikk eogså noget med at man skal indstille tændingen og alt mulig andet lort , jeg har et biturbo på :) hehe

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-01-05 22:48

Jo, grundpladen kan løsnes med de 3 skruer(Behøver ikke tage magnetsvinghjulet af), og så drejes grundpladen (Hvor spolerne sidder) MOD magnetsvinghjulets omløbsretning, så langt den kan.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-01-05 22:49

MOD=Modsat
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Nikker

Dato : 09-01-05 19:05

Tak for svaret trukni.

Kommentar
Fra : trukni

Dato : 09-01-05 19:37

Selv Tak