/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Gratis temaer til XP
Fra : mpjc
Vist : 434 gange
50 point
Dato : 05-01-05 17:50

Kan man downloade gratis temaer til XP...

Gider ikke stylexp...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-01-05 18:01
Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 05-01-05 18:03

Det skal man jo bruge stylexp til....

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 05-01-05 18:11
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-01-05 18:18

Jeg gider ikke finde noget til dig!

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 05-01-05 18:19

Jeg vil helst undgå stylexp, for meget spyware og adware i det.!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-01-05 19:40

Det link jeg lagde kræver ikke stylexp, men jeg kunne aldrig drømme om, at downloade den slags fordi, som du er inde på, er rimelig god mulighed for at du installerer alt muligt junk sammen med det hvilket i det hele taget er meget almindeligt med alle mulge former for smart tilbehør. Det er de færreste der ser sammenhængen mellem alt det sjove og den der søgetingest man ikk ekan fjerne igen

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 05-01-05 21:23

FLOT BjarneD - først giv linket og så efter rigtig længe advar imod det

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 05-01-05 21:30

Hej
Find et program til at lave temaer evt. på http://tucows.com/, og lav dine egne temaer.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-01-05 21:30

Kunne også lade være med at advare, fjols!

Kommentar
Fra : xick

Dato : 05-01-05 21:38

WindowBlinds er et godt program.. En af mine venner bruger det, men jeg kan ikke huske om det er gratis?! ...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-05 22:14

hvem filan kalder du et fjols BjarneD ?????????????????? - ude når en anden laver en fejl og indrømmer det - men når det er dig selv ?????????????????????
HMMMMMMM

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-05 22:15

(((((((((((((((spark spark spark ))))))))))))))))))))))

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 05-01-05 22:17

hvor intelligent!
melder mig lige ud

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-01-05 22:17

Mirit>> Du blander dig igen, igen og så bliver jeg bister. Du kan helt klart ikke læse indenad.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-05 22:19

arghhhhhhhhhhh for svagt

jeg kan heller ikke læse mellem linierne forresten

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-01-05 22:34

Mirit for f..... du kan ikke læse indenad og det her handlede om, at jeg gav et link til noget af det der blev bedt om og så er der bestemt ikke noget forkert i at vente og se om der kommer gode kommentarer, spørgeren gider jo ikke gøre noget for sagen selv, men jeg er altså ikke så umoralsk at jeg lader ham dumme sig selv om han fravalgte linket af forkerte årsager. Jeg skraber jo ikke point sammen så jeg kunne jo have ignoreret spørgsmålet, og prøv lige at spekulere på hvor tit jeg bare smider et link, fjols!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-05 22:38

BjarneD fra 18:01 til 19:40 gav du altså vedkommende en chance for at hive alt skidt og møg ind - jojo- flot - du er ski da ikke til at stå for

(indrømmer ikke det var oplagt under nogen omstændigheder - basta)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-05 22:39

selv fjols BjarneD forresten nu du er igang

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-01-05 22:44

Mirit forkerte kategori, at diskutere.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-05 22:45

BjarneD - helt korrekt !!!!

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 06-01-05 19:10

BjarneD - Jeg brugte lige dit link, rigtig nok man ikke skal bruge styleXP, men det mente jeg bare man skulle...

Men så startede jeg med at downloade bare en baggrund, og jeg fik 2 spyware/adware filer på min pc...

Så...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-01-05 20:15

mpjc, min lille budskab til dig er, at man skal ikke afvise lidt mere besværlige løsninger for det er som du kan se de dovnes løsninger der koster. Linket er i øvrigt helt tilfældigt.
Jeg har selv tjekket det uden at fuldføre installationen og umidelbart er det noget der kan løses, men det er tydeligt at disse gratis downloads bare er til at lokke med.
Det er ikke kun denne type, der er risikable, men stort set de fleste gratis downloads. Der findes ikke ret meget der er gratis mere.
Fresh devices http://www.freshdevices.com har gratis og rene downloads, men man bliver overdænget med popups og tilbud om software til billige penge der desværre er unyttigt, og sådan er det bare. Der er en pris på det meste.
Det var for øvrigt din gider ikke holdning der fik mig til at give dig hvad du bad om selv om det er noget skidt.
Nu er det jo ikke virus, men kunne have været det.
Prøv at kigge i nogen af brugerkommentarerne på download.cnet.com og læg mærke til hvor ofte der advares om spyware på freeware downloads.
Jeg vil foreslå at du følger Brassovitskis råd.
have fun!

Godkendelse af svar
Fra : mpjc

Dato : 05-02-05 13:40

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-02-05 13:47

tror jeg skal skifte id *GGG*