/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
De sørgelige rester af point. klik her
Fra : Melander
Vist : 528 gange
273 point
Dato : 17-08-02 20:56

Her værsgo og spis

Den første ikke frelste herinde, får disse få point.

Accepteret svar
Fra : laurenzio

Modtaget 283 point
Dato : 17-08-02 20:58

Hvad nu??

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 17-08-02 21:02

   tillykke laurenzio..

Du er nu den heldige vinder af hele 273+10(for hurtigt svar) gyldne glitterende perlende super duper skønne point.

Du er så heldig, men pas på zonkerdrengen, ikke får ondt der hvor solen garanteret aldrig skinner, fordi du ikke har ydet noget for dem.

hasta la vista.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 17-08-02 21:09

Jamen Melander,
Jeg ser nu diskutionen, og undrede mig bare en anelse - er med nu...
Disse her points går jeg virkelig ikke op i (se bare min sørgelige statestik) - Jeg foretrækker at bruge dette forum dels for at lære noget af jer andre, og dels for, at stille spørgsmål når jeg selv er i tvilv - point eller ej.......
Du har selv afleveret en hel del gode svar (som jeg kunne bruge til noget) hæng nu bare på - der ER plads til os allesammen.
Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 17-08-02 21:09

Ups: og ja - hasta la vista