/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Fejl i Outlook Express
Fra : klanger
Vist : 486 gange
50 point
Dato : 05-01-05 10:59

Jeg har fået et kedeligt problem med min Outlook.
Når jeg starter den op, lukker Outlook sig selv igen og først efter måske 2-3 gange opstart kan jeg arbejde, som om intet er hændt!
Af og til kommer så også fejlmeddelelsen msimn.exe har fejl og programmet lukkes...!!!
Hvad gør jeg, da jeg umiddelbart er lidt nervøs for, at det er en alvorlig fejl!
Er der nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-01-05 11:03

Har du Windows xP med sp2 så deler du problemet med flere andre.
Du kan prøve, at fjerne OE og installere den igen eller du kan prøve, at ændre søgestien til lagringsmappen.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;730185

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 05-01-05 11:04

du mangler en fil eller flere

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-01-05 11:10
Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 05-01-05 11:11

Rettelse af fejlmeddelelsen msimn.exe:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;258034

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-05 11:38

jeg oplevede det fornylig og kørte blot "ret fejl i fillsystemet automatisk" - under vedligeholdelse - og så var den potte ude
(bare et lille forslag)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-01-05 12:16

miritdk:
Har samme problem, men under vedligeholdelse har jeg ikke
"ret fejl i filsystemet automatisk"
Mvh
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-01-05 12:19

Nogen computere lider så voldsomt under Fejl: 40, at hvad som helst kan hjælpe

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-01-05 12:19

Hejsa

Reinstaller din Outlook Express 6.0

1: Klik på start - Kør - og her skriver du denne komando %systemroot%\inf.

2: Nu åbner din C:\WINDOWS\inf folder (selvfølgelig afhængig af hvilket drev den ligger

på)

3: Find denne fil MSOE50.inf.

4: Højreklik på den og vælg Installer.

6: Nu vil den reinstallere alle dine filer i Outlook Express 6,0

7: Du har selvfølgelig din xp cdrom i dit drev så den kan hente filerne der fra :)

8: Nu skulle din Outlook Express 6,0 virke fint igen.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-01-05 12:25

Tillæg

Det ser lidt rodet ud på den måde jeg skrev men det er denne kommando du skal skrive i kør

%systemroot%\inf

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 05-01-05 12:56

Til miritdk Kan du uddybe det lidt mere. Lidt mere vejledning, tak! Jeg føler jeg er lidt bombet efter alle de sikkert gode indlæg, og er gået i gang fra en ende af, så nu ved jeg da hvad dagen skal gå med
Jeg skal nok lukke mit spørgsmål ned, men vil som sagt lige prøve det hele.
Længe leve Windows

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-05 18:23

hvis du ved hvordan du kører alm. vedligeholdelse på din pc - så gå ind og brug undersøg nu - og vælg derpå ret fejl i filsystemet automatisk

virkede for mig - og for andre inden for den sidste uges tid - men er bare et råd af mange

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-01-05 18:49

Mon ikke miritdk gerne vil forklare hvordan man kører almindelig vedligeholdelse så vi alle kan lære lidt

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-01-05 19:39

Mon ikke det er scandisk som miritdk mener

Dobbeltklik på denne computer

Højreklik på din harddisk-vælg egenskaber-vælg fanen funktioner-klik på undersøg nu-sæt et flueben i ret fejl i filsystemet automatisk-og så klikkes på start.

Mvh
Brian

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 50 point
Dato : 05-01-05 19:42

Hejsa igen

Kom lige i tanke om dette her

Prøv at gå i start-vælg kør

Her skriver du chkdsk og klikker på ok

Så laver denne kommando også en kontrol

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-01-05 19:44

Arj, Brian jeg syntes det er på tide, at Mirit og visse andre begynder, at forklare hvad det er de vil have folk til at gøre for hvis jeg skal være helt ærlig så tror jeg, at det er noget der hentes i andre fora og så bare skrives nogenlunde af

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-01-05 19:45

Almindelig vedligeholdelse....hmm!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-01-05 19:47

Hejsa Bjarne

Vi kan ikke være mere enige

Mange svar bliver kopieret fra andre fora,når man så spørger hvad der menes,SÅ BLIVER DER STILLE

Forsat god aften

Brian

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-01-05 19:59

briani---bjarne
Når jeg så har kørt scandisk, og sat fluebenet i :
Ret filsystemet automatisk og
Genopret beskadiget sektorer, skriver den:
Filsystemet er i orden, men der står ikke keystroke n.
Og når jeg går ind i ,Denne Computer,er den begyndt at skrive.
Ja,men der står ikke keystroke n.
Lige oven over logoet af C drevet.
Nu kan den lige begynde på andre morsomheder ,så ryger den i havnen.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-01-05 20:22

Keldd. hvis den ryger i havnen, hvordan vil du så flirte / skajpe med alle pigerne?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-01-05 20:44

Tja ind imllem synes jeg også livet er hårdt.
Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 06-01-05 09:05

Tak for svaret briani. Jeg hopper fra nu, da det er ved at udvikle sig til alt andet et mit start spørgsmål, men som sagt tak for dit svar.