/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Er det her snyd?
Fra : briani
Vist : 833 gange
100 point
Dato : 17-08-02 17:52

Hej Melander
Skam dig.
Hvorfor svarer du på spørgsmål og optjener Superpoint på spørgsmål fra din kæreste Roedtoppen?
Beviset på at roedtoppen er din kæreste er her
http://www.kandu.dk/dk/spg/5726
hvor det er Roedtppen som er logget ind men med din underskrift-jeg kopierer
Fra : roedtoppen   Dato : 16-08-02 21:06

Hej Gennie!Du kan finde den danske importør af Olympia Cykler hedder:Keld Christensen . Han bor i Rønde på djursland, og har tlf: 86 37 10 10mvh. Melander

Det beklager du lige nedenunder med dette svar
Fra : Melander   Dato : 16-08-02 21:08

ups, min kærste havde været logget ind sidst..Hej Gennie!Du kan finde den danske importør af Olympia Cykler hedder:Keld Christensen . Han bor i Rønde på djursland, og har tlf: 86 37 10 10mvh. Melander

Det er beviset på at Roedtoppen er din kæreste……….
Og så er det jo nemt at gå om i din historik og finde flere
Nemlig disse

Roedtoppen stiller her et spørgsmål
http://www.kandu.dk/dk/spg/5622

som bliver besvaret af dig og på den måde tjener du 230 superpoint

Hvad med denne til 205 Superpoint
http://www.kandu.dk/dk/spg/5752
som du også får point ud af

Nu kunne jeg jo gennemgå hele din Historik men det orker jeg ikke.

Jeg vil kalde det snyd hvad mener andre?

MVH Brian
Som igen trækker sig tilbage på sidelinjen

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 17-08-02 18:39

det må du gerne, gå bare videre endelig. move on fast

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 17-08-02 19:48

Jamen Brian dog velkommen til

Melander ovenstående vil jeg stå upåtalt hen, indlægget siger jo alt.
Samtdig kan jeg se at din høje standard viser alt :

http://www.kandu.dk/dk/spg/5748

Og kan du ikke få nok i at besvare det samme spørgsmål gentager du dig selv :

http://www.kandu.dk/dk/spg/5728
http://www.kandu.dk/dk/spg/5729

Som Alf rigtigt skriver, så kommer summer faktisk med et rigtigt godt svar. Og bliver man klogere af at blive sikkerhedsrepræsentant ?

Briani tag for indlægget *S*

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 17-08-02 20:54

er det ikke skægt, at det kun er "folk" med mange som har mange point i forvejen, der beklager sig, og efter hvilke ting som du har foretaget dig zonkerdreng, så skal du vist ikke lade nogen som helst høre for noget som helst. man skulle jo næsten tro, at i er nogle små drenge, der har mistet et eller andet.

Og hvis det nu passede mig, og jeg gad og havde tid, så kunne jeg sgu da oprette 10000000000000 forskellige logins, og få en masse point, så hvorfor gør i ikke det, hvis de forpulede point betyder så meget for jer.

I sætter jer selv som herre over, hvordan kandu køres, hvorfor vipper i ikke dem der har det nu af pinden, så i kan få jeres vilje. I banker ned på alle, som får lidt flere point end jer, hvad fanden er i bange for, i kan jo ikke bruge dem til noget, og fatisk tror sgu næsten i er de værste af alle, men det kan jo være at i får en sjerne hver gang i klager over et eller andet.

nå, mit tastatur ryger, så jeg vil stoppe, dette er mit andet sidste indlæg, zonkerdrengen og de andre brokhoveder får deres vilje. AMEN

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 17-08-02 21:27

Hmmmm - hvem er garant for, at hele min familie ikke er brugere af kandu?
Lad dog nu vær med, at gå i så små sko - det handler jo kun om points (som de fleste jo klart i tidligere diskutioner har sagt er ubetydelige)
Så længe en person har et brugbart svar (tip), må det vel være dèt som tæller - er det ikke det kandu.dk går ud på - at hjælpe hinanden med tvilv og spørgsmål????
Herreste gud..........

Vi ved jo ingenting om hinanden (ud over hvad vi læser herinde) Selv DU Briani kunne jo have flere logins uden vi ville ane det. At sidde og grave i folks historik, mener jeg er lidt lavt. Dels tager det en hel.... tid, dels tyder det på, at du har en ret øm tå.....
så længe tonen bare er prober, ser jeg ingen problemer - hvadenten du har 100 eller 100.000 points.

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 17-08-02 22:15

laurenzio......
Hvis den kone/mand er bruger af kandu.dk ville du så stille et spørgsmål på kandu.dk ????
Den eneste grund der måtte være til det er at "score" point

Jeg kan garantere dig for at der ville ikke være så mange brugere der var så villige til at svare hvis pointsystemmet ikke var tilstede !!!!

og hvis pointsystemmet ikke var tilstede ville brugerne ikke svare så hurtigt...

Personligt kan jeg fortælle at mit mailprogram henter mails hvert minut, og har jeg tiden + viden til at svare, så gør jeg det for at "tjene" nogen point.....
Jeg kan ikke bruge pointene til at købe noget for...men de giver mig et eller andet som jeg kan bruge til at "måle" mig med.....Min egen kone forstår det ikke.....(altså hvad jeg får ud af det) og helt banalt set så forstår jeg hende godt....

Hvis pointene forsvandt, så ville jeg uden tvivl stadig svare på spørgsmål, meeeen....kun når jeg havde "nok" af tid til det....

Med alt respekt på andres meninger omkring point, så syntes jeg det er for lavt at snyde (hvis det er tilfældet)

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 17-08-02 22:18

Hmm....jeg burde vist gå i seng....
jeg retter lige:
Hvis din kone/mand er bruger af kandu.dk ville du så stille et spørgsmål på kandu.dk med det formål at han/hun skal svare????

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 18-08-02 00:27

Hey e.p.

Jeg kan da sagtens se problematikken (og for den sags skyld, også komikken) i, at mand-kone deltager i et forum hvor point angivende er altafgørende.
Havde dette været DM eller VM, var det vel næsten at betragte som doping .....
For mig handler det stadigvæk om, at lære fra mig, og tage ved lære, diskutere, debattere OG blive bedre på min pc

Jeg ved ikke, om jeg vil give dig helt ret i, at hvis der ingen point fandtes, ville svarende ikke komme så hurtigt? Du mener, de er en slags gulerod?

Aktuelt er der jo nærmest en folkevandring herfra hvor folk forærer deres points væk til den hurtigste ( og ja, jeg vandt sgu lotteriet senest)
Jeg ved godt, at det skyldtes nok mere omgangstonen end så meget andet, alligevel vælger jeg at tro, at et sådanne forum kunne fungere fint uden point (hvad med èn mnd´lige lodtrækning blandt alle brugere istedet?)

Det er laaangt over min sengetid, så inden jeg begynder at snøvle for meget, vil jeg bare sige, at jeg forstår din kone....

God aften.

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 18-08-02 00:32

Kommentar
Fra : Traic

Dato : 18-08-02 17:53

Melander, hvis dig og Rødtoppen nu er kærester, hvorfor skriver I så til hihanden som totalt fremmede ?
Og hvordan kan hun godkende dit svar, hvis I nu havde en lille diskution om emnet og hun takker ovenikøbet for svaret ????

Jeg ser det snarere som én person med 2 forskellige loggins -- pinligt Melander !!!

Accepteret svar
Fra : Traic

Modtaget 100 point
Dato : 18-08-02 17:56

Melander, hvis dig og Rødtoppen nu er kærester, hvorfor skriver I så til hihanden som totalt fremmede ?
Og hvordan kan hun godkende dit svar, hvis I nu havde en lille diskution om emnet og hun takker ovenikøbet for svaret ????

Jeg ser det snarere som én person med 2 forskellige loggins -- pinligt Melander !!!

Så JO Briani, jeg vil kalde det snyd.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 18-08-02 20:30

Damn, det gør ondt det han fik i klemme... av av av...

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 25-08-02 01:17

Så er det 8 dage siden vi har set noget til melander... http://www.kandu.dk/dk/Userhist.asp?uid=25750 og det gør vi nok ikke igen !!!

Er det snart "lukketid"

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 25-08-02 14:06

Tak for svaret Traic.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-03 14:46

<>

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-03 14:49

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-03 14:49

Kommentar
Fra : Manse9933