/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Billige klassiske cd'er?
Fra : Falsled
Vist : 2029 gange
500 point
Dato : 04-01-05 18:43

Er der nogen der kender et sted, hvor man kan købe klassiske cd'er billigt? I stil med cd-wow.com, hvor man kan købe nye cd'er for 84-96 kr fragtfrit? Det skal være kvalitet og ikke bare budget-cd'er som f.eks. Naxos.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-01-05 19:06

Sidst jeg var i Tiger-butikken, havde de klassiske cd-er til 20 kr.
Men kiggede ikke nærmere på hvad det var for noget.

mvh dova

Kommentar
Fra : lyngballe

Dato : 04-01-05 19:20

Loppemarkeder, genbrugsbutikker og antikvariater.
Selv får jeg kataloger fra CD Classico-klubben <peter.olufsen@ejby.mail.telia.com> med mange billige tilbud.
Boghandlerne bl.a. forhandler de billige men ofte udmærkede Naxos.CD'er
God jagt
vl h L

Kommentar
Fra : felix30

Dato : 04-01-05 19:48

cdklassik.dk imusic.dk cdon.com. Alle tre er ret billige, men af hensyn til fragten så køb flere af gangen. Især synes jeg cdon.com har et pænt udvalg.

mvh felix30

Kommentar
Fra : h_gibo

Dato : 05-01-05 00:41

Prøv www.axelmusic.dk
Der har jeg fundet meget klassisk musik,.

Kommentar
Fra : Falsled

Dato : 05-01-05 08:59

Tak for svar. Jeg prøver at uddybe. Jeg er selv medlem af Classico-klubben, og Naxos-cd'er kan skam være udmærkede. Axel-musik har sikkert udvalg, men hvad med prisen?! Var i Fona på Strøget i går og der koster klassiske cd'er fra 150-170 kr.! Og de har ingen tilbud mere! Jeg tænker på netbutik i lighed med cd-wow.com hvor jeg kan købe nye kvalitets-cd'er fra 84-95 kr. alt incl.!

Kommentar
Fra : felix30

Dato : 05-01-05 12:37

Det kan du ved dem jeg nævnte før. En cd koster 50 kr. og fragten ca 35, men den stiger ikke proporionalt med antallet af cd´er. Og det er kvalitetscd´er.

Kommentar
Fra : Falsled

Dato : 05-01-05 20:20

Kære Felix,

CD-on kender jeg og har handlet meget hos. De har et fint udvalg men priserne er ikke særligt lave, så når du taler om 50 kr., må det være Naxos-cd'er! Hos imusic koster de 140-160 kr. cd.klassisk er jo RilleDille/Classico i Nørregade hvor jeg også er medlem og har fundet enkle gode ting. Men det er stadig ikke nye kvalitets-cd'er med store kunstnere der er tale om! Sorry.