/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
hvad sker der....
Fra : jeppenp
Vist : 309 gange
100 point
Dato : 04-01-05 18:20

vi har et lokal netværk. trådløst... det har altid virket fint...

jeg ville så overfører nogle filer, mellen pc´erne vi a netkabel (ved ikke om det er kryds)
efter det kan jeg ikke logge på det andet nætværk igen... har fuldt sinal og ved ikke hvad der sker...

jeg har prøvet alt

hjælp mig

bare spørg

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 04-01-05 19:04

start/program/kontrolpanel/netværksforbindelse vælg tråløsforbindelse/aktiver

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 110 point
Dato : 04-01-05 19:05

Hvis du kan føre data fra netkort til netkort - så er det et krydset kabel du har brugt.
Du skal muligvis genstarte med den "gamle" tilkobling netværket.
Det er muligt at netværkets router / switch / hub også skal slukkes og tændes i gen ca. 10 sek.
Men hvad bruger i til netværk.
Hvilket styresystem bruger du

Kommentar
Fra : jeppenp

Dato : 04-01-05 19:08

det ville desværre være lidt for let... den er aktiveret... men den akn kun sende pakker ikke modtage

Kommentar
Fra : jeppenp

Dato : 04-01-05 19:09

Rettelse: Den kan godt modtage pakker, men kun 5-7 stykker..

Kommentar
Fra : jeppenp

Dato : 04-01-05 19:10

Emesen:

Windows 2000..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-01-05 19:13

Hvad styres netværket af.

Kommentar
Fra : jeppenp

Dato : 04-01-05 19:17

<i>Kommentar Accepter som svar

Fra : emesen Dato : 04-01-05 19:13

Hvad styres netværket af.

</i>

Trådløs..

Kommentar
Fra : jeppenp

Dato : 04-01-05 19:22

Ookay, Mads tager lige over her..

Skal se om jeg måske kan finde ud af det? :p

Altså efter Jeppe havde overført med de der kabler, kunne den ikke komme på netværket siger han..
Vi har trådløst-netværk
ROvislink

Kommentar
Fra : jeppenp

Dato : 04-01-05 19:22

Ookay, Mads tager lige over her..

Skal se om jeg måske kan finde ud af det? :p

Altså efter Jeppe havde overført med de der kabler, kunne den ikke komme på netværket siger han..
Vi har trådløst-netværk

Kommentar
Fra : jeppenp

Dato : 04-01-05 19:24

Ookay, Mads tager lige over her..

Skal se om jeg måske kan finde ud af det? :p

Altså efter Jeppe havde overført med de der kabler, kunne den ikke komme på netværket siger han..
Vi har trådløst-netværk, Wireless Lan Utility..

Kommentar
Fra : jeppenp

Dato : 04-01-05 21:11

vi ved ikke havd der er sket men det virker igen....

tak for svaret emnsen

Godkendelse af svar
Fra : jeppenp

Dato : 04-01-05 21:12

Tak for svaret emesen.
   ja man kan vist ikk gøre andte end at slukke alt..