/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Mirit du skal heller ikke mangle :-)
Fra : mango
Vist : 495 gange
500 point
Dato : 04-01-05 16:24

Hvis du kan komme med mindst 10 bud på piger til tedd

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 04-01-05 16:42
Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 510 point
Dato : 04-01-05 16:49

mango - jeg vil overhovedet ikke byde hverken 1 eller 10 gange på piger til tedd - synes du han mangler hjælp ?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-01-05 16:50

Nu ved jeg godt det er en tråd til mirit, men bare sådan for at få det på det rene:
Hvis nu mirit ikke kan finde nok piger, må tøsedrengene så også tælle med

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 16:52

dova - kan du se tedd rende i byen med en flok spejderdrenge ?????????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-01-05 16:54

Jada, hvis han skal nå 384 om dagen for at slå rekorden, har han sgu ikke meget tid til at se hvad de består af

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 16:54

hahahahahahaha dova - den hører vist hjemme i en anden tråd

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-01-05 16:55

Æv, smileyen kiksede

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-01-05 16:56

Jeg holder altså hviledag om søndagen!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 16:58

åhhhhhhhh gud

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-01-05 17:04

Kom du nu igen mirit?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 17:08

nope - jeg vil have pengene tilbage tedd

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 17:11

Jamen tedd det kører jo meget godt

Spejderdrenge..nu skal vi vist passe lidt på her

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 17:18

nå må jo lige forsøge at leve op til mangos krav

1. hun skal være dejlig
2. hun skal være dygtig til madlavning
3 hun skal være god mod børn (tedd)
4.hun skal have masser af tid til privat samvær
5. hun skal have en strålende karriere (god forsørger)
6. = ja - altid til rådighed
7. hun skal absolut ikke komme hviledagen i hu
8. hun inviterer aldrig sin mor på besøg
9. hun skal have røven fuld af penge så tedd ikke stresses unødvendig
10. hun skal absolut være chef for en international hjemmeside hvor hun kan hente piger
fra for eks usa - rusland - ukraine osv hjem med meget kort varsel (en masse)

ok ???????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 17:24

og her er mere en 10 bud hvis du ikke er tilfreds
http://www.army-of-brides.com/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 17:30

åhhhhhhhhh - jeg glemte jo at tedds piger skal kunne strikke huer

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-01-05 17:37

absolut nødvendighed!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 04-01-05 18:16

"Lyudmila" har da en fin "hue" tedd, om hun har strikket den selv
..... hun ligner da en som kan efterkomme op til flere af <mirit´s> krav
Benny

http://www.army-of-brides.com/lady/11645.html

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 04-01-05 18:20

??? det var <mirit´s> krav jeg mente hun kunne opfylde flere af
ved ikke lige hvad der skete
Benny

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-01-05 18:26

Citat
Ha ha ha ha ha ha ha ha

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 18:35

pyha..mirit har jeg sat alle de krav?
Mener du ikke tedd´s krav?

mango-mutter!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-01-05 18:42

Citat
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 18:45

Hva nu keldd...?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-01-05 18:46

Hej----------ja, jer herinde,
nogen der har set:

LYUDMILA.
En herlig sag.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 18:52

keldd , hvorfor alle de der ?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-01-05 19:00

mirit
Er det Tedd der stiller alle de krav.
Sjovt nok har nogen kvinder kun 2 krav til en mand:
At han har mange penge.
Og at han er ligeglad med at hun bruger dem

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-01-05 19:07

mango:
De har sådan en pæn grøn farve,jeg skal nok lade være,kun ved specielle lejligheder,
vil jeg bruge dem.

dova:
Jeg har dog tre krav til jer.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 20:31

hoooooooooooov jeg stillede ingen krav - det gjorde mango ........... og jeg har faktisk svaret allerede i mit første indlæg og derpå senere

Keldd - bvadr for en farve du har tillagt dig - du må mere ud i den friske luft

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 22:09

Mirit..jeg har da ikke stillet nogen krav?...
Nååeh nu ved jeg hvad du mener..du troede du skulle komme med " De 10 Bud" ha ha ha
Nej jeg mente bare 10 navne på piger til tedd..oki...
Jamen det andet var da også morsomt *LOL*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 22:13

skøre kone mango - ikke om jeg vil døbe pigerne heller

Hmm - han kan jo bare følge den gamle schlager med " og lidt for susanne - birgitte og hanne " osv *GGG*

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 22:27

ha ha..ja den var da go...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 22:45

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 22:47

tror du tedd er gået på auktion et eller andet sted for at byde på piger ?????

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 22:59

he he..måske QXL? *LOL*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 23:56

mango - ikke særlig meget brugt men i fin stand osv ?????????

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 05-01-05 01:16

<mirit> du skal være opmærksom på forskellen mellem:

"god brugt" og "godt brugt"

Hilsen Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-05 10:24

bennymanden - jaja men det skrev jeg jo ikke noget om vel

Jeg ville da selv rende langt væk hvis en annonce etc. havde lige de ord

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 05-01-05 10:38

Hvad med en Lolita Dukke. Den kan lappes hvis man ved et uheld kommer til at "stikke" huld.
Om det er S,M,L,XL,XXL er vel kun et spørgsmål om hvor meget luft der skal blæses ind.
Fordel: svare ikke igen. Ulempe: kommer aldrig.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-01-05 10:48

lolitadukker tæller jo ikke med rpje Det her handler om rigtige kvinder og piger du!
QKL har ikke noget med størrelse at gøre *GG* det er et auktionssted..

knus mango

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-01-05 11:17

Lolitadukker???

Jeg så for nogen år siden en annonce i den blå avis:

Lolitadukke, kun lidt brugt, garanteret AIDS-fri, 50 kr.

mvh dova

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 05-01-05 11:31

Jamen altså i mangle af beder. I det firma hvor jeg arbejder, havde vi en sælger som nu er på pension. Han sagde altid at han godt kun tænke sig en neger. Sådan I ved nok for en aften. Da han så afholdte afskeds reception, udførte vi en pap model af hans kontor med dør og det hele. Da han åbnede døren sad der en brun Lolitadukke dukke og knejsede. Vi havde desværre ikke kalkuleret med at hans kone deltog til reception. Så han var nød til at spille misfornøjet, han var ikke så kæphøj som han plejer. Jeg må indrømme at jeg ikke kender til Lolitadukkes vidder skæbne, men hun har nok tabt luften.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-01-05 11:34

Egentlig vil jeg slet ikke svare på den slags depraverede spørgsmål

Som bekendt er jeg den stille romantiske type, og slet ikke den højtråbende slags, som
ham molo f.eks.

Altså mango, at du stiller den slags spørgsmål, får mig til at tage VORES forhold op til revision,
men måske har jeg ikke taget mig nok af dig på det sidste?

Jeg ser også mirit er inde og vælte rundt i det her spørgsmål, tja nu er jeg ikke snerpet (ikke ret meget
i hvert fald) ja hmph, kan jeg bare sige, enhver sin lyst.

Men men men, den værste af alle, det er da ham TEDD. Fuldstændig skamløst, stiller han
et spørgsmål, UDEN at informere mig først.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-05 11:47

åhhhh keldd - det er altså også en tråd til mig denne her - så din utilfredshed med at jeg er her må du leve med og som du siger - enhver sin lyst - og - se lige efter - det er tedd tråden skulle handle om - og mango der oprettede den - så dine gørønne misundelig antismileys kan du beholde for dig selv

ps... jeg er da sikker på at tedd ville spørge dig men hvor var du ?

mango - er der tid til posten idag - og husk nu chachacha - det er bare såååååhhh godt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-05 11:48

grønne grønne grønne - ok tastaturet makkede ret igen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-01-05 11:56

mirit:
Du er altid så sød, når du kommer efter mig.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-01-05 14:41

jubiii jeg har været hos frisøre chachacha idag..æhhbææ..tra la la..er blevet SÅ fiiiin!!

Keldd søde..du er vidunderlig..bare rolig jeg er her endnu da ((((((((SMASK)))))))

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-01-05 15:09

Kan du så lige stoppe med at lægge rør ind hos mine piger Keld!!!!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-01-05 15:18

tedd:
hæ hæ

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-01-05 17:31

tedd, så må du lægge charmetrolden frem du...der skal arbejdes for sagen..tror du bare vi kommer springende?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-05 18:27

øhhh mango - hvadfor en trold skal tedd lægge frem ?????????????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-01-05 18:37

tedd har vist ikke tid idag. Synes jeg så i en anden tråd, at han var blevet forsinket og først kom i gang med rekordjagten omkring kl. 15:30

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 05-01-05 18:40

Stakkels Tedd, hvis ikke han har ferie hele måneden, så får han brug for den i februar

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-01-05 19:30

Du er da altid fin mango.Og rigtig smuk ovenikøbet.

Citat
((((((((((((((((((((((((((((>>>KYSSE KYSSE<<<)))))))))))))))))))))

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-01-05 20:09

Ok her kommer en charmetrold

http://www.wogb.dk/annelisebillederindex.htm

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-01-05 20:12

En lettere outreret smag, bare det ikke smitter
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-05 20:24

tedd - tror du snyder - eller er til dukker ;)

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-01-05 22:30

Keeelddd..uhuuu..er du der?

Den der Charmetrold tedd..Uarkkk...den var dælme ikke ret charmerende..og den holder altså ikke i retten du!

Næ du vi skal have "noget" på bordet nu ..Mirit, hvad havde du i tankerne?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-01-05 22:39

Ja mango,jeg er her min egen.
Keldd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-05 22:44

mango - på bordet ?????????????????? tsk tsk - du har da heller ikke etikette i offentlige rum

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-01-05 23:00

mirit så du ..jeg har været ved frisør *LOL*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-01-05 23:06
Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-01-05 23:25

tedd.
SÅ stopper du.
Keldd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-01-05 23:29

Kan synge den med fransk accent osse!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-01-05 23:31

tedd..det vil jeg gerne høre *LOL*

arghh du nærmer dig noget der

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-01-05 00:07

Tø aell de girls I løved bfår!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 06-01-05 08:30

Smukt smukt tedd...Får helt tårer i øjnene

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-01-05 11:29

mango håber du er holdt op med tårerne og ja jeg så du havde danset cha cha cha

hmm den eneste franske accent jeg kan forbinde med tedd er da en coissant ;.)

Kommentar
Fra : mango

Dato : 06-01-05 11:46

Ja manden synes også jeg var noget hurtig *LOL*
Sådan er det..han skal ikke give grønt lys for sådan noget, andet end der bliver skredet til handling...omgående *G*

Godkendelse af svar
Fra : mango

Dato : 06-01-05 11:47

Tak for svaret miritdk. Synes du kom med et glimragende svar

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-01-05 11:48

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-01-05 11:53

øv - tråden var da lige så hyggelig

hmm nu skal jeg igen skrive et nyt ord i ordbogen - "glimragende" - ja hvorfor ikke

igår fik lige en forklaring hvor der stod "glimtrende" - jojo - sikke vi kan *GGG*

Kommentar
Fra : mango

Dato : 06-01-05 12:07

jamen der er da ingen der forhindrer os i at fortsætte..jeg hader bare at have hængepartier..jeg kunne jo komme til at glemme den

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-01-05 12:22

ok den forstår jeg - bliver selv irriteret når der er ubesvarede tråde

åhhh jeg har fået tedds såkaldte fransk accent på hjerne - og det går ud over mine omgivelser

Kommentar
Fra : mango

Dato : 06-01-05 16:21

*FASAG* ja, det er ret morsomt..