/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Brandslukker
Fra : Colaboy
Vist : 923 gange
20 point
Dato : 17-08-02 12:53

Hej jeg er ved at skrive en opgave. jeg mangler bare at få svar på et spørsmål?
Er der regler for hvor mange brandslukker der skal være i et værksted

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 17-08-02 13:58

nu er jeg godt sikkerhedsrepræsentant, men spørg summer, han ved alt

Kommentar
Fra : als

Dato : 17-08-02 17:29

Melander! Hvorfor siger du "....spørg summer, han ved alt"????? Og så vidt jeg ved kan man her på Kandu endnu ikke stille spørgsmål til et enkelt medlem, eller ta'r jeg fejl??? Iøvrigt er det midt indtryk at summer tit kommer med rigtig gode svar. Og så ved jeg ikke rigtig om dit spørgsmål iøvrigt hører ind under gruppen "Sikkerhed" Jeg tror at denne gruppes formål relaterer til sikkerhed på pc'en, men måske tager jeg også fejl her??

Accepteret svar
Fra : ks9000

Modtaget 20 point
Dato : 17-08-02 20:44

Jeg synes, at du skulle spørge de lokale brandmyndigheder eller Dansk Brandteknik tlf. 70 11 13 33 for uanset, hvad der svares her, er det dig der har ansvaret, hvis tingene ikke er iorden. - Det koster ikke noget at spørge, men det koster, hvis tingene ikke er OK. - Også hvis det "KUN" er en opgave du har.

Mvh Knud

Kommentar
Fra : summer

Dato : 18-08-02 20:24

Colaboy, svaret på dit spørgsmål er ja. Det er et temmelig stort område at komme ind på, og du nævner jo ikke hvilken slags værksted det drejer sig om. Som ks9000 er inde på, er det nødvendigt at stille et konkret spørgsmål til en brandmyndighed. Et værksted kan jo være mange ting - stort eller lille - brandfarlige produkter - antal ansatte, flugtveje, o.s.v.
Under alle omstændigheder skal et værksted godkendes af brandmyndighederne, og det er ikke pr. tlf. skal jeg lige hilse og sige.
Melander>> Jeg er tidligere mangeårig sikkerhedsrepræsentant :) alligevel ved jeg langt fra alt - heldigvis

Med venlig hilsen
summer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-08-02 19:09

On Sat, 17 Aug 2002 10:52:48 GMT, "Colaboy" <Colaboy.news@kandu.dk>
wrote:

>Hej jeg er ved at skrive en opgave. jeg mangler bare at få svar på et
>spørsmål?
>Er der regler for hvor mange brandslukker der skal være i et værksted

Et data-verksted ?
--
/Rozokov
http://www.hot.ee/nomade/
http://www.hot.ee/nomade/1984.txt
Remove -spam- to reply by mail.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-08-02 19:43

Colaboy wrote:

> Er der regler for hvor mange brandslukker der skal være i et værksted

Ja.

--
..signature

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-08-02 18:17

"Colaboy" <Colaboy.news@kandu.dk> wrote in message news:<OOp79.5204$ww6.726947@news010.worldonline.dk>...
> Hej jeg er ved at skrive en opgave. jeg mangler bare at få svar på et
> spørsmål?
> Er der regler for hvor mange brandslukker der skal være i et værksted

Prøv arbejdstilsynet, www.at.dk

Off Topic, det er dk.edb.*

Carsten Nielsen

Kommentar
Fra : summer

Dato : 21-08-02 13:24

Der skal som tidligere nævnt være brandslukkere, men I kan spørge i øst og vest. Det er brandmyndighederne der ved besigtigelse afgør om brandbeskyttelsen.
summer