/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tekst Til "Glen Francisco"
Fra : th5
Vist : 421 gange
200 point
Dato : 04-01-05 15:53

Er der nogen der har teksten til niarn's "Glen Francisco"?
Eller en side med alle teksterne?

Kommentar
Fra : Frederik_Gren

Dato : 04-01-05 16:36

hej th5

Har du prøvet google? jeg ser lige, og så vender jeg tilbage...

mvh

Frederik

Kommentar
Fra : Frederik_Gren

Dato : 04-01-05 16:39

hej igen..

der er ihvertfald uddrag her: http://www.flavourz.dk/vis_musikanmeldelse.php?id=438

kigger videre...

Kommentar
Fra : Frederik_Gren

Dato : 04-01-05 16:43

Hej igen igen..

Bingo! se denne fra siden: http://www.niarn.dk/nyheder.php

(kør lidt ned på siden, så finder du det, det er godtnok for et andet album, men mon ikke det fungerer på samme måde med den nye?)

NIARN’s tekster er online30/11-04

Der er utrolig mange der spørger efter Niarns tekster. De kan findes på niarn.dk’s VIP del. Den findes kun, hvis man sætter sit album med Årgang 79 i sin computer og trykker på knappen ”WWW”, som findes på den medieplayer der popper op. Har du ikke pladen, ja så er du ikke VIP også kan vi ikke hjælpe.

Mvh

Frederik