/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Fjernbetjening til Mazda 626
Fra : run4fun
Vist : 1405 gange
50 point
Dato : 04-01-05 14:51

Hej
Jeg har en mazda 626 stcar fra 11/98 og vil gerne høre om det er muligt at eftermonterer en fjernbetjenings enhed til centrallåsene.Da jeg savner den funktion meget. Kan den evt fåes original ?? Eller skal man evt købe et helt nyt sæt centrallåse ??

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 04-01-05 15:23

det kan sagtens lade sig gøre! Min fars Nissan Primera fra 96 fik eftermonteret fjernbetjening for nogle år tilbage. Det er så en enhed for sig selv som bruges i stedet for en med nøgle...jeg vil dog ikke udelukke at den kan fås indbygget i en nøgle?!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : KlausHansen

Dato : 09-01-05 13:38

9 ud 10 gange kan det lade sig gøre. Men det er ikk alle biler man kan ved... Jeg er selv i lære hos Mazda, så jeg kan forhøre mig i morgen, med sikkerhed hvis det har nogen intreresse??

KlausHansen

Kommentar
Fra : run4fun

Dato : 09-01-05 14:15

Hej med jer
takker for svarene og til klaushansen : Du må meget gerne forhøre dig, jeg venter spændt
Mvh
P.Vesterby

Kommentar
Fra : KlausHansen

Dato : 09-01-05 14:20

Det er bare i orden.. .regner med at være på, her på kandu, omkring ved 19tiden..
KlausHansen

Kommentar
Fra : run4fun

Dato : 09-01-05 15:02

alletiders og evt en pris hvis det kan lade sig gøre
/P.Vesterby

Kommentar
Fra : KlausHansen

Dato : 09-01-05 15:03

Hvor bor du henne af i landet??
KlausHansen....

Kommentar
Fra : run4fun

Dato : 09-01-05 20:17

thisted/thy

Accepteret svar
Fra : KlausHansen

Modtaget 50 point
Dato : 12-01-05 20:40

Hejsa igen... Undskyld det først er i dag jeg skriver tilbage.. men der har været stress på...
Nå til sagen. I din Mazda 626 model GF. Sidder der er et stik inde bag ved handskerummet, så er beregnet til at gøre bilen fjernbetjent i centrallåsen... Du skal bruge et relæ, som der er beregnet til den sag. Det koster ca 500 kr. Du kan finde det ved et Mazda værksted, med eget reseverdelslager. Ellers skaffer de det hjem i løbet af en dags tid... God fornøjelse...

KlausHansen*

Godkendelse af svar
Fra : run4fun

Dato : 12-01-05 21:22

Hej Klaus
Det var lige hvad jeg havde brug for
Takker mange gange
p.s Det lyder som om det er noget jeg selv kan fikse ???

Kommentar
Fra : KlausHansen

Dato : 12-01-05 21:24

måske... jeg ved ikke med nøglen.... det er ikk min afdeling :P .... KlausHansen***

Kommentar
Fra : run4fun

Dato : 13-01-05 18:03

hej Klaus
Ved du du om det dette relæ er det eneste jeg behøver ud over selvfølgelig de to fjernbetjeninger. Jeg har søgt en del på nettet og kan ikke rigtigt finde noget der henviser til et sådan relæ. Og jeg har kontaktet et værksted , men reservedels manden anede ikke hvad jeg snakkede om Jeg prøver et nyt værksted imorgen
Mvh
Vesterby

Kommentar
Fra : PeterJustesen

Dato : 09-12-05 19:14

Ligger relæet også bag handskerummet til en mazda 626 1996 coupe?