/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Hjælp til Firefox
Fra : amc
Vist : 640 gange
50 point
Dato : 04-01-05 12:45

Når jeg prøver at installer Firefox kommer denne fejl
Fejl opstod under installaionen - Firefox Browser :- 202 Access_Denied
Jeg har både Internet Explorer og Avant, men ville bare prøve om Firefox er beder...

Kommentar
Fra : Frederik_Gren

Dato : 04-01-05 17:07

Hej amc.

Lyder ærgeligt, men check lige denne side, det virker som om, at du ikke er den første med problemet:
http://www.spywarefri.dk/forum/

kig under: alle forums/pc-sikkerhed/andet,herunder onlinescanning

ellers så prøv google, hvis det ikke virker..

mvh

Frederik

Kommentar
Fra : Frederik_Gren

Dato : 04-01-05 17:09

hej igen..

Når du følger stien, er der en undermappe med en der har indlagt præcis det samme problem..

Frederik

Accepteret svar
Fra : goldkat

Modtaget 50 point
Dato : 30-01-05 18:03
Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 29-01-07 08:43

Tak for svaret goldkat.