/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
BjarneD
Fra : miritdk
Vist : 306 gange
20 point
Dato : 04-01-05 12:43

også tak for svaret i tråden om skibe i østasien - dit svar fremmede lige forståelsen midt i det hele

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 30 point
Dato : 04-01-05 13:01

Jeg havde selv spekuleret over det og fik den der nåh, ja fornemmelse da det blev forklaret i TV.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 13:06

må indrømme at jeg overhovedet ikke har hørt eller set noget i hverken tv eller radio - så har sådan gået og spekuleret lidt over det. Det er jo grusomt hvad der er sket - men jeg synes et eller andet sted jeg manglede lidt

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 13:06

Tak for svaret BjarneD.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-01-05 13:10

Det er ufatteligt og forfærdeligt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 13:14

JA !!!!! det er næsten ikke til at kapere - nærmest uvirkeligt på en eller anden måde for os der bare har siddet og hørt og set .